شنبه 5 آبان 1403

استان قم

استان قم

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - فرمانده انتظامی استان قم گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه حدود 2 هزار پرونده در حوزه جرائم فضای مجازی در این استان تشکیل شد که این جرائم نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 10 درصد افزایش یافته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

لخیرا شایعاتی مبنی بر ارتباط فوت دختر 11 ساله قمی در چند روز گذشته با حوادث مسمومیت در مدارس مطرح شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ سردار هادیان‌فر، رییس پلیس راهور انتظامی کشور در رابطه با اجرای طرح نوروزی اظهار داشت: بیش از 83 هزار نفر از مجموعه 8 دستگاه در 297 هزار کیلومتر جاده و 1440 شهر در طرح نوروزی 140-1402 خدمت خواهند کرد. او ادامه داد: تمام دستگاه‌ها با تمام توانشان انجام وظیفه می‌کنند، ولی چیزی که حائز اهمیت است، این است که مردم نیز همکاری لازم و توجه ویژه را...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست خبری هفدهمین جشنواره فیلم مقاومت با شعار «گفتمان مقاوت، نهضت جهانی مستضعفین و آزادی قدس شریف» به همت انجمن روایت فتح با حضور جلال غفاری قدیر دبیر جشنواره، سیدمحمد حسینی مدیر عامل انجمن سینمای دفاع مقدس، محمدعلی مومنی مسئول کمیته بین‌المللی جشنواره، محسن جوادی مسئول کمیته استان‌ها و اکران‌های سراسر کشور و محسن رفیعی دبیر اجرایی جشنواره صبح...

خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس راهور با اعلام آغاز طرح نوروزی پلیس از 24 اسفند گفت: در کشور 8 هزار محور پرتصادف وجود دارد؛ از ابتدای سال، وزارت راه نقاط حادثه‌خیزی را برطرف کرده و بر آشکار‌سازی نقاط پرتصادف تاکید شده که اقدام کنند.

خبرگزاری مهر

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: بیش از 83 هزار نفر از مجموعه هشت دستگاه در طول 297 هزار کیلومتر را کشور در طرح نوروزی انجام وظیفه خواهند کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیین غبارروبی و شست‌وشوی مسجد مقدس جمکران در آستانه نیمه شعبان با حضور خادمان این مسجد مقدس برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی امروز شنبه ششم اسفندماه، 4 دانش آموز بر اثر مسمومیت اعلامی در مراکز درمانی پذیرش شدند که حال عمومی آن‌ها مناسب است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین علی بنایی رئیس موسسه آموزش عالی طلوع مهر در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم از سال 76 تاسیس شده و طی این مدت در استان منشا اثر بوده است و در این چند سال اخیر هم یعنی از سال 95 بحث‌هایی پیرامون ضرورت‌های انقلاب و نظام دردستور کار قرار گرفته و در این مدت تاکنون 5 جلد کتاب چاپ شده...

وب‌گاه خبر آنلاین

حدود سه ماه از مسمومیت‌های پیاپی دانش‌آموزان قمی می‌گذرد اما هنوز علت دقیق این ماجرا مشخص نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو کمیسیون بهداشت در واکنش به مسمومیت سریالی دختران در برخی مدارس قم گفت: باید این موضوع مشخص شود که چرا این اتفاق در مدارس می‌افتد و چرا اکثر این دانش آموزان دختر هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عضو کمیسیون بهداشت در واکنش به مسمومیت سریالی دختران در برخی مدارس قم گفت: این مساله باعث نگرانی همه است، چرا که این دانش آموزان مجبور به انتقال به بیمارستان شده اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: عضو کمیسیون بهداشت در واکنش به مسمومیت سریالی دختران در برخی مدارس قم گفت: وزارت بهداشت و وزارت اطلاعات در این زمینه وارد شده اند، اما آن چیزی که توقع همه ماست، این است که هر چه سریعتر باید علت این مساله مشخص شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

در این بسته خبری، پر بازدیدترین گزارش‌ها، گفت‌وگوها و خبرهای سرویس اجتماعی خبرآنلاین را طی هفته گذشته می‌خوانید.

خبرگزاری مهر

نویسنده کتاب «این تانک واس ماس» گفت: این کتاب جز معدود کتاب‌های کمیک در این موضوع است و مورد اقبال قرار گرفته است.