شنبه 5 آبان 1403

استان قم

استان قم

وب‌گاه خبر آنلاین

شرق نوشت: در پی وقوع چندین مورد مسمومیت در مدارس قم و نگرانی های به وجود آمدهدر این خصوص دادستان کل کشور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم را مامور بهپیگیری ویژه و برخورد قاطع با مقصرین احتمالی کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در پی وقوع چندین مورد مسمومیت در مدارس قم دادستان کل کشور با ورود به موضوع دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم را مامور به پیگیری ویژه و برخورد قاطع با مقصرین احتمالی کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

در پی وقوع چندین مورد مسمومیت در مدارس قم و نگرانی های به وجود آمده در این خصوص دادستان کل کشور با ورود به موضوع دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم را مامور به پیگیری ویژه و برخورد قاطع با مقصران احتمالی کرد. در پیام حجت الاسلام منتظری آمده است: اخبار واصله از یک جریان نگران کننده نوعی مسمومیت در بعضی از مراکز آموزشی قم نشان از احتمال اقدامات مجرمانه عمدی دارد که قابل توجه و پیگیری...

وب‌گاه عرشه آنلاین

دادستان کل کشور با اشاره به موضوع مسمومیت دانش آموزان قمی اظهارداشت: اگرچه مسئولان آموزشی و بهداشتی و اطلاعاتی در تعقیب قضیه هستند اما ضروری است از جایگاه مدعی العمومی با اهتمام بیشتر و سرعت و دقت موضوع را تحت پیگرد قانونی قرار گیرد.

وب‌گاه فرارو

دادستان کل: اخبار واصله از یک جریان نگران کننده نوعی مسمومیت در بعضی از مراکز آموزشی قم نشان از احتمال اقدامات مجرمانه عمدی دارد که قابل توجه و پیگیری دقیق می‌باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی وقوع چندین مورد مسمومیت در مدارس قم و نگرانی های به وجود آمده در این خصوص حجت الاسلام منتظری دادستان کل کشور با ورود به موضوع دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم را مامور به پیگیری ویژه و برخورد قاطع با مقصرین احتمالی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دادستان کل کشور گفت: اخبار واصله از یک جریان نگران کننده نوعی مسمومیت در بعضی از مراکز آموزشی قم نشان از احتمال اقدامات مجرمانه عمدی دارد.

خبرگزاری مهر

دادستان کل کشور در خصوص چندین مورد مسمومیت در مدارس قم و نگرانی‌های به وجود آمده در این خصوص به دادستان قم ماموریت داد تا این موضوع را به صورت ویژه مورد پیگیری قرار دهد.

خبرگزاری تسنیم

در پی وقوع چندین مورد مسمومیت در مدارس قم و نگرانی های به وجود آمده در این خصوص دادستان کل کشور با ورود به موضوع دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم را مامور به پیگیری ویژه و برخورد قاطع با مقصرین احتمالی کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت الاسلام منتظری، دادستان قم را مامور پیگیری مسمومیت برخی دانش آموزان این شهر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دادستان کل کشور در پی وقوع چندین مورد مسمومیت در مدارس قم و نگرانی‌های به وجود آمده در این زمینه به دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم ماموریت داد تا به پیگیری ویژه و برخورد قاطع با مقصران احتمالی ورود کند.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل خانه کتاب در بازدید از نمایشگاه تخصصی کتاب قم از افزایش تعداد کتابفروشی‌های عضو سامانه خرید از کتابفروشی‌ها به 250 مورد خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

11 دانش آموز از یکی از مدارس قم، با علائم تنفسی به بیمارستان منتقل شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

تکرار حوادث در مدارس استان قم موجب سوء استفاده رسانه های معاند و بیان اخبار نادرست شده که تشدید آن نگرانی دانش آموزان و خانواده آنها را به دنبال دارد.