شنبه 5 آبان 1403

استان قم

استان قم

وب‌گاه گسترش

میزان ریزش‌های کشور از ابتدای سال آبی جاری (ابتدای مهرماه 1401) تا 23 دی‌ماه به 75 میلیمتر رسید.

خبرگزاری دانا

تازه‌ترین گزارش دفتر اطلاعات و داده‌های آب شرکت مدیریت منابع آب ایران نشان می‌دهد که میزان بارش های کشور از ابتدای سال آبی جاری (ابتدای مهرماه 1401) تا 23 دی‌ماه به 75 میلیمتر رسید.

وب‌گاه الف

مدیر عامل شرکت گاز استان قم با بیان اینکه خوشبختانه رکورد مصرف گاز استان قم تاکنون شکسته نشده است، عنوان کرد: به دلیل همراهی هم‌استانی‌ها در بحث صرفه‌جویی و محدودیت‌های اعمال شده برای صنایع، اصناف و بخش‌های پرمصرف، روند مصرف گاز در استان قم کنترل شده است.

خبرگزاری تسنیم

با اعلام فدراسیون کاراته، انتخابات کمیسیون‌های این فدراسیون روز دوشنبه 3 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

خبرگزاری دانا

اسامی داوطلبین تایید صلاحیت شده جهت حضور در کمیسیون های ورزشکاران، مربیان و داوران اعلام شد و دوشنبه 3 بهمن ماه انتخابات این کمیسیون برگزار میگردد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

میزان ریزش‌های کشور از ابتدای سال آبی جاری (ابتدای مهرماه 1401) تا 23 دی‌ماه به 75 میلیمتر رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک تئوریسین اصلاح‌طلب اخیراً در اظهاراتی پیرامون اغتشاشات اخیر گفته است: روشن است که ورزشکاران و هنرمندان مردم معترض را رها نمی‌کنند که دل حکومت خطاکار را به دست بیاورند!

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: چند هفته‌ای است که نشانه‌های بروز هشتمین موج کووید 19، با سویه‌هایی جدید در کشورمان هویدا شده و بعد از چند ماه آرامش کرونایی، طی هفته‌های اخیر، مجددا موارد شناسایی بیماران جدید کرونا روی شاخه صعودی قرار گرفته است؛ بر همین اساس هم هست که مسوولان نسبت به افزایش شمار مبتلایان در روزهای آتی منتهی به بهمن ماه هشدار می‌دهند و بر رعایت موارد بهداشتی و تکمیل واکسیناسیون به ویژه...

وب‌گاه 55 آنلاین

آیت الله جوادی آملی در اظهارات جدید خود مدعی شدند که فقر نشان از شکسته شدن ستون هر خانواده است چرا که اقتصاد ستون مملکت است. و این وضعیت اختلاس نجومی در کشور تقصیر مسئولین بی عرضه است نه رهبر جامعه.

وب‌گاه عصر ایران

مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: در پی دستور رئیس دستگاه و با اقدامات صورت گرفته، تعداد زیادی از زندانیان، بوِیژه مددجویان زن توانستند از تسهیلات و ارفاقات قانونی طبق رعایت مقررات و قوانین، بهره‌مند شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قوه قضاییه جزییاتی از اعطای مرخصی و آزادی زندانیان منتشر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حضرت آیت الله جوادی آملی گفت: داشتن رهبر خوب یک طرف قضیه است، رهبر اگر علی بن ابیطالب علیه السلام هم باشد مادامی که مسئولین بی عرضه باشند و در جامعه اختلاسی و نجومی باشد، شکست حتمی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در پی دستور رئیس دستگاه و با اقدامات صورت گرفته، تعداد زیادی از زندانیان، بوِیژه مددجویان زن توانستند از تسهیلات و ارفاقات قانونی طبق رعایت مقررات و قوانین، بهره‌مند شوند. آزادی، مرخصی، استفاده از پابند الکترونیک، تعلیق مجازات، اهدای سبد‌های حمایتی، تخفیف در قرار تامین، تعلیق اجرای مجازات و بازدید گسترده مسئولان قضایی استان‌ها از بند‌های زنان...