شنبه 5 آبان 1403

استان قم

استان قم

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس سازمان حفاظت محیط‌زیست، کیفیت پایین خودروها را عامل از بین رفتن سرمایه و انرژی کشور دانست و گفت: اصل باید بر این باشد که قیمت بنزین لیتری بین 50 تا 100 هزار تومان و قیمت خودروهای باکیفیت وارداتی نهایت 100 میلیون تومان باشد تا اندکی شرایط زیست محیطی بهبود یابد.

خبرگزاری مهر

قم - رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: نقشه تحولی محیط زیست کشور در حال تدوین است که بر این اساس ساختار محیط زیست تغییر خواهد کرد.

خبرگزاری مهر

کتاب «واحد مخاطرات» شامل خاطرات رزمندگان لشکر 17 علی بن ابی‌طالب در سال‌های دفاع مقدس با تصویرگری اسماعیل چشم رخ توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: شرکت کنندگان در بخش معارفی مسابقات بین المللی قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه در چهار مرحله بیش از 30 هزار نفر بودند که در مرحله نهایی کشوری در قم 74 نفر از خواهران و برادران شرکت خواهند کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر گفت: اندیشه انقلاب اسلامی «فراگفتمانی است». ما روایت حقانیت قطعی و دائمی و اصالت و بنیادهای هستی‌شناسانه قطعی را باور داریم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

باند سارقان منازل آپارتمانی در قم متلاشی شد.

خبرگزاری تسنیم

انتشارات جمکران تازه‌ترین کتاب خود را با نگاهی به خاطرات جنگ از منظر طنز با عنوان «واحد مخاطرات» منتشر کرد و در دسترس علاقه‌مندان قرار داد.

وب‌گاه فرارو

یکی از شاهدان که با تحقیقات پلیس شناسایی شده بود به قاضی صفری گفت: حدود ساعت 6 صبح بود که صدای جیغ وحشتناک یک زن را شنیدم. وقتی از منزل به بیرون نگاه کردم، مردی را دیدم که خانمی را روی زمین انداخته و انگار به او مشت می‌زند، اما زمانی که دقت کردم چاقوی بزرگی را در دست آن مرد دیدم که پیراهن مشکی بر تن داشت!

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رئیس اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر گفت: اندیشه انقلاب اسلامی «فراگفتمانی است». ما روایت حقانیت قطعی و دائمی و اصالت و بنیاد‌های هستی شناسانه قطعی را باور داریم. گسست و نسبیت ویژگی گفتمان غربی است. دال‌های شناور ما نسبی نیستند، در ذاتشان اصالت وجود دارد. مفصل بندی «گفتمان انقلاب اسلامی»، بر جوهره «فراگفتمانی» استوار است. چهاردهمین جلسه از...

وب‌گاه عرشه آنلاین

هنگامی که از داخل کوچه وارد خیابان شد ناگهان همسرش را با قمه ای در دست دید که با چهره ای غضب آلود به سمت او می دوید.

وب‌گاه مشرق نیوز

کیفرخواست پرونده قتل پرستار جوان در حالی از سوی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد صادر شد که شاهدان عینی این جنایت هولناک از شنیدن جیغ و وحشت در سکوت صبحگاهی سخن گفتند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رئیس هیات کشتی استان قم گفت: این هیات خود را محدود به حمایت های دولتی نمی داند و با تلاش انجام شده توسط این هیات، خیران و حامیان مالی اقبال خوبی نسبت به حمایت از کشتی قم دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: زن تراز انقلاب اسلامی، مرزهای جغرافیایی و فرهنگی را درنوردیده و به منزله یک شاخص تمدنی، فرهنگ لیبرال را به یک چالش جدی کشانده است.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل کانون پرورش فکری در اختتامیه جشنواره قصه گویی گفت: قصه‌گویی یکی از مهم‌ترین ابزار تحقق جهاد تبیین است که باید به بهترین وجه از آن استفاده کنیم.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - وزیر کشور با اشاره به مصوبات سفر سال گذشته رییس جمهوری به استان قم، گفت: دولت به دنبال محقق کردن خواسته مردم در خصوص تکمیل و بهره‌برداری از فرودگاه این استان است.