شنبه 5 آبان 1403

استان قم

استان قم

وب‌گاه عصر ایران

ملتی که جیبش خالی است گدا نیست، فقیر است / رهبر اگر علی بن ابیطالب هم باشد مادامی که مسئولین بی عرضه باشند... شکست حتمی است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - نماینده سازمان سنجش در استان قم گفت: 13 هزار و 779 داوطلب قمی در نوبت نخست آزمون سراسری سال 1401 که طی روزهای 29 و 30 دی‌ماه (صبح و عصر) برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم

تازه‌ترین کتاب رضا کشمیری با نام «سامورایی در میدان مین» با نگاهی به فراز و فرودهای زندگی اسماعیل زمانی، از جانبازان دفاع مقدس، از سوی نشر جمکران منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پدر شهیدان «رضا و عباس دوستدار» از استان قم دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

خبرگزاری تسنیم

اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر مناطق کشور که به میزبانی شهر شیراز برگزار شد با معرفی 3 نمایش به عنوان اثر برتر به جشنواره سراسری فجر راه یافت و دو اثر به دلیل توجه به موضوعات و مسائل زاد بوم منطقه‌ای و میراث فرهنگی به ستاد جشنواره معرفی شد.

خبرگزاری مهر

قم - مرجع تقلید شیعیان بر حفظ خون شهدا در مقام عمل تاکید کرد و گفت: حفظ آثار شهدا نیز مهم است چرا که از آثار دینی ماست و باید آنان حفظ کنیم و به آیندگان برسانیم.

وب‌گاه فرارو

افزایش مصرف گاز در پی ورود موج بارشی جدید باعث آن شده تا فردا دوشنبه مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات تعدادی از استان‌ها تعطیل شوند.

وب‌گاه عصر ایران

افزایش مصرف گاز در پی ورود موج بارشی جدید باعث آن شده تا فردا دوشنبه مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات تعدادی از استان‌ها تعطیل شوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

ادامه برودت هوا و موج بارشی جدید باعث ادامه تعطیلی مدارس و ادرات در برخی از استان‌ها کشور شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، در این آیین محمدمهدی اسماعیلی ضمن تبریک ولادت حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا (س)، روز زن و میلاد حضرت امام خمینی (ره) به عملیات کربلای 5 اشاره کرد و به ارواح شهدای این عملیات، شهدای امنیت و حاج قاسم سلیمانی درود فرستاد و عنوان کرد: مایه افتخار ماست که دبیر پانزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل‌احمد بانوی مسلمان ایرانی است. فعالیت فرهنگی در ایران فرهیختگی و...

وب‌گاه عرشه آنلاین

طی روز‌های اخیر بارش نعمت الهی برف در بسیاری از استان‌های کشور موجب برودت هوا و افت شدید دما در این استان‌ها شده است؛ بر این اساس با تصمیم گیری ستاد مدیریت بحران استان و استانداری‌ها، در اغلب استان‌ها مدارس، ادارات و بانک‌ها در روز یشنبه 25 دی ماه تعطیل و یا دورکار شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شجاعی طباطبایی، کاریکاتوریست شناخته شده بین المللی با اشاره به فعالیت‌ها فردی به نام لارن لوری در پشت پرده نشریه فرانسوی شارلی ابدو گفت: این فرد اعلام می‌کند که از این به بعد تمامی هزینه‌های نشری را پرداخت می‌کنم همانگونه که سه سال قبل نیز پرداخت کرده و این فرد هویت روشن صهیونیستی دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: براساس مصوبه ستاد بحران استان قم، تمامی دستگاه های اجرایی و آموزشی قم فردا یکشنبه نیز تعطیل خواهند بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با توجه به تداوم وضعیت برودت هوا و به منظور کاهش مصرف انرژی و پایداری شبکه گاز و بهره مندی همه هموطنان عزیز از انرژی، فعالیت کلیه دستگاه های اجرایی، سازمانها، نهادها، شرکت ها، موسسات به استثناء مراکز امدادی، خدماتی، بهداشتی، درمانی و بانک ها در روز یکشنبه مورخ 25 دیماه 1401 در سطح استان بصورت دور کار خواهند بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بیش از 90 دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور با صدور بیانیه‌ای نسبت به نفوذ اندیشه سند آموزش 2030 در سند تحول دولت سیزدهم در آموزش و پرورش واکنش نشان دادند. متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم جناب آقای رئیسی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران سلام علیکم پیرو تدوین و انتشار سند تحول دولت مردمی، بعنوان امری مثبت...