شنبه 5 آبان 1403

استان قم

استان قم

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بررسی سرانه چک‌های وصولی و برگشتی در اسفند ماه سال 1401گذشته نشان می‌دهد؛ استان البرز در مقایسه با سایر استان‌های کشور بیشترین مبلغ سرانه چک وصولی را در کنار بالاترین نرخ وصل چک ثبت کرده است. بدین ترتیب این استان مطمئن ترین منطقه در مبادلات چک محسوب می شود. این در حالی است که آمارها از این حیث بیشترین نااطمینانی را به استان قم نسبت می دهند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - نایب رئیس هیات بدمینتون استان قم از تیم‌داری این استان در لیگ دسته دوم بدمینتون بانوان کشور خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - نایب رئیس هیات بدمینتون استان قم گفت: یکی از بدمینتون بازان قمی با قهرمانی در مسابقات انتخابی تیم ملی، به عضویت این تیم برای مسابقات آسیایی درآمد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روسای 7 هیات استانی به همراه هیأت منطقه آزاد اروند فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی از سوی سرپرست این فدراسیون منصوب و معرفی شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

برترین‌های انتخابی تیم ملی بدمینتون برای حضور در مسابقات آسیای میانه معرفی شدند.

وب‌گاه ورزش سه

برترین‌های انتخابی تیم ملی بدمینتون برای حضور در مسابقات آسیای میانه معرفی شدند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رئیس هیات تکواندو استان قم گفت: ترکیب تیم تکواندو نوجوانان این استان برای اعزام به مسابقات آزاد انتخابی تیم ملی تکواندو نوجوانان ایران مشخص شد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان زندان‌ها گفت: تلاش سازمان زندان‌ها ترویج فعالیت‌های قرآنی در همه موسسات کیفری است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم از دعوت شدن 2 تن از بانوان آلیش کار قمی به اردوی تیم ملی خبر داد.

خبرگزاری مهر

رئیس بازرسی پلیس راهور فراجا گفت: از مأمور وظیفه شناس پلیس راهور استان قم که کیف پول گمشده را به صاحبش برگرداند، تقدیر شد.

خبرگزاری مهر

قم - رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مسئولان باید با توجه به جایگاهی که در آن قرار دارند، بر اساس دستورات الهی عمل کنند و هیچ گونه لغزش در سنگر خدمت رسانی پذیرفتی نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی گفت: اگر مسئولین کار را جدی بگیرند، کارمندان سطوح میانی و پایینی نیز جدی خواهند بود و خیلی از مشکلات مردم به آسانی حل می‌گردد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی گفت: باید مدام پیامدهای مشکلات اقتصادی به مسئولین تذکر داده شود تا نسبت به حل آن اقدام کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قوه قضائیه در حمایت از کار و کارگر، از تعطیلی 3 هزار و 485 واحد تولیدی و پیشگیری از بیکاری بیش از 242 هزار کارگر و ایجاد مشکل برای خانواده آن‌ها جلوگیری کرد.