شنبه 5 آبان 1403

استان قم

استان قم

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: این مرجع تقلید گفت: باید مدام پیامدهای مشکلات اقتصادی به مسئولین تذکر داده شود تا نسبت به حل آن اقدام کنند و هر اندازه که مشکلات اقتصادی کم شود و مردم بتوانند یک زندگی سالم داشته باشند، به همان نسبت جرایم نیز کم می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

قوه قضائیه در سال 1401 به میدان حمایت از کار و کارگر وارد و موفق به جلوگیری از تعطیلی 3 هزار و 485 واحد تولیدی و پیشگیری از بیکاری بیش از 242 هزار کارگر شد.

خبرگزاری مهر

دستگاه قضا در سال 1401، به صورت عملی و جدی به میدان حمایت از کار و کارگر وارد شد که در نتیجه این اقدامات، موفق به جلوگیری از تعطیلی 3 هزار و 485 واحد تولیدی شد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رئیس هیات هندبال استان قم گفت: پنج نفر از بانوان هندبالیست قمی تمرینات خود را همراه با تیم‌ملی دختران نوجوان ایران آغاز کردند.

خبرگزاری مهر

قم - مرجع تقلید شیعیان گفت: بعضی کارهای نامشروع تحت عنوان فعالیت‌های اقتصادی سالم مثل مضاربه صورت می‌گیرد که چیزی جز رباخواری نیست و دستگاه قضائی موظف است جلوی این فعالیت ها را بگیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده قم گفت: پیشنهاد دارم نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی، استاندار، فرماندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قم یک روز در هفته و یا در ماه، در یکی از خیابان‌های اطراف حرم حاضر شویم تا زیر پای زائرین حرم حضرت معصومه (س) را جارو کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مردم منتظر اقدامات موثر دولت و مجلس در رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی هستند که رهبر معظم انقلاب در سالهای اخیر هم و غم خود را مصروف بیدار کردن مسئولان کشور از خواب سنگین است.

خبرگزاری مهر

قم - مدیر حوزه های علمیه با حضور در بیمارستان از حجت‌الاسلام جهانگیری روحانی مجروح حادثه صبح شنبه در قم عیادت کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان ثبت از پیشبرد 70 درصدی حدنگاری اراضی کشاورزی و املاک روستایی تا پایان سال خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نشست هم اندیشی قضات و دبیران هیئت‌های قانون تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و املاک فاقد سند رسمی استان‌های قم و سمنان با حضور رئیس سازمان ثبت اسناد املاک کشور در شهر مقدس قم برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان قم در نامه‌ای به رییس مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از استیضاح وزیر صمت تاکید کرد: در طول دوران وزارت فاطمی امین اتفاقات خوبی در جهت رشد اقتصادی استان افتاده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دهمین دوره کرسی‌های آزاد اندیشی با عنوان «راهبرد تحول؛ ضرورت گام دوم انقلاب اسلامی» به همت مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم و اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر در دانشگاه طلوع مهر قم به صورت حضوری و مجازی آغاز شد. حجت الاسلام والمسلمین محسن مهاجرنیا در اولین نشست این دوره گفت: با توجه به تأکیدی که مقام معظم رهبری در مشهد در خصوص بحث...

خبرگزاری تسنیم

دبیرکل مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم گفت: برای حفظ اتحاد و همدلی در کشور، نباید به تفرقه دامن زد. نباید بین گروه‌ها، قطب‌بندی ایجاد و افراد را به شُل‌حجاب و باحجاب یا عناوینی که مانع از جذب حداکثری است، تقسیم کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وزارت اطلاعات درباره حوادث رخ داده در مدارس کشور، بیانیه‌ای تبیینی صادر کرد که متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: باسمه تعالی در پی حوادث و اغتشاشات پاییز گذشته، گزارش‌هایی از بدحالی دانش‌آموزان در برخی مدارس کشور واصل شد و به‌تدریج روندی صعودی به خود گرفت. موضوع قابل تأمل از آغاز اتفاقات این بود که نسبتی معکوس بین فروکش نمودن تدریجی اغتشاشات موصوف...