دوشنبه 16 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قهرمان با سابقه قوی‌ترین مردان ایران درباره برخی اتفاقات مسابقات روسیه، گفت: سفرمان به روسیه برای شرکت در این مسابقات حدود 30 ساعت طول کشید و این موضوع ضربات زیادی به ما زد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سالن زیبایی ساره بیات که چند روز قبل با حضور رضا گلزار افتتاح شده بود به دلیل شرایط نامناسب برگزاری مراسم افتتاحیه پلمب شد.

وب‌گاه فرارو

ساختمان یخچال‌ها شامل زمینی وسیع با دیواری شرقی - غربی و چینه‌ای و بسیار بلند بود، چالی در زمین به‌صورت استخر می‌کندند و در کنار آن انباری در عمق زمین می‌ساختند. دسته‌ای از این انبار‌ها مسقف و برخی بدون سقف بود. برای رسیدن به درانبار، چند پله (متناسب با عمق انبار) پایین می‌رفتند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهرداری تهران از مشارکت 500 هزار نفر از شهروندان در طرح " من شهردارم" خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: بهره‌مندی زندانیان از پابندهای الکترونیکی یکی از مصادیق استفاده از فناوری‌های نوین و هوشمندسازی قوه قضائیه در دوران تحول و تعالی است که در سال قبل، 2 هزار و 105 نفر از زندانیان استان تهران مشمول آزادی با پابند الکترونیکی قرار گرفتند و این موضوع نسبت به سال 1400 حدود 22 درصد رشد داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرپرست اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی سیستان وبلوچستان گفت: از امروز 515 هزار و 68 خانوار با جمعیت یک میلیون و 862 هزار و 250 نفر در استان، مشمول افزایش 20 درصدی یارانه می‌شوند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان گفت: با توجه وقوع 2 سیل اخیر در استان اردبیل سیمان و میلگرد مورد نیاز برای استان اردبیل تامین شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه ابلاغیه جدید مربوط به کاهش تعرفه واردات دارو و تجهیزات پزشکی به یک درصد از 25 خرداد به گمرکات کشور ابلاغ شده است، گفت: سرعت ترخیص دارو و تجهیزات پزشکی افزایش یافته است.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای هرمزگان گفت: براساس بررسی‌ها و برآوردهای انجام شده به طور میانگین 65 درصد مهارت آموزان این سازمان در هرمزگان وارد بازار کسب و کار و شاغل می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

شمیرانات - ایرنا - بیش از 135 هزار متر از معابر شمال تهران از ابتدای سال جاری تاکنون خط کشی طولی، محوری و ایمن سازی شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: آموزش هوشمند و مجازی و استفاده از ظرفیت هوش مصنوعی اگر در کنار آموزش سنتی قرار بگیرد، می‌تواند تاثیربخش باشد.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - ترکیب تیم ملی پومسه دانشجویان اعزامی به رقابت های جهانی 2023 یونیورسیاد به میزبانی کشور چین با برگزاری اردو در استان البرز، مشخص شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا باشگاه منچستریونایتد راه‌کار جالبی برای حفظ ستاره خود دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون وزیر ورزش گفت: رشته‌های تحت پوشش فدراسیون انجمن‌های ورزشی به بلوغ رسیده و این بخاطر ارزش و قابلیت بالای این فدراسیون است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان گفت: یکی از اساسی‌ترین دغدغه‌های بنیاد شهید، اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر است و در این راستا نیازمند همکاری و همراهی مسئولان و دستگاه‌های مختلف است.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: مفتخریم که بگوییم 99 درصد اراضی ملی کشور حدنگاری شده است