دوشنبه 16 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران از فراهم شدن امکان ترخیص 90 درصدی داروهای وارداتی حتی در صورت نداشتن ثبت سفارش واردات خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی دایی با حضور در نمایشگاه صنایع غذایی همه برنامه‌ها را به هم ریخت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: رژیم نژادپرست صهیونیستی منشاء و منبع اصلی ایجاد ناامنی و بی ثباتی در منطقه است و باید اقدام منسجم و موثر کشورها و دولت‌های اسلامی برای توقف جنایات ضدبشری صهیونیست‌ها علیه ملت مظلوم فلسطین صورت گیرد.

خبرگزاری مهر

سمنان - سرپرست معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان سمنان از برگزاری دوره آموزشی توانمند سازی موسسان کودکستان های استان از ابتدای تیرماه به صورت همزمان با سراسر کشور خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد تهران با بیان اینکه صندوق‌های خیابانی دائماً در معرض سرقت هستند، گفت: تمرکز ما بر روی جمع‌آوری این صندوق‌ها است، اما باید ترویج فضای صدقه دادن الکترونیکی در کشور صورت بگیرد تا بتوان این طرح را اجرا کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضائی با اشاره به بخشنامه مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: دفاتر تکلیفی برای نگهداری سوابق فیزیکی دادخواست‌ها، شکوائیه‌ها و اظهارنامه‌ها ندارند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر مرکز بار و انرژی کشور گفت: امسال تلاش شده تا برنامه مدیریت مصرف صنایع در هر منطقه به طور کامل مشابه با سال گذشته و حتی بهتر از آن اجرا شود تا بتوان برق بیشتری به صنایع تحویل دهیم.

خبرگزاری میزان

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: متأسفانه در حوزه دارو با بحران روبرو بوده و آینده این مهم را در کشور شفاف و روشن نمی‌بینیم بنابراین باید چاره‌ای اساسی برای مسئله دارو اندیشیده شود.

وب‌گاه فرارو

سرهنگ شریفی توصیه داشت: رانندگان نمرات منفی و خلافی خود را قبل از سفر بررسی نمایند و با داشتن نمره منفی 30 اقدام به رانندگی در جاده‌ها ننمایند چرا که گواهینامه آنان ضبط می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده خرم آباد در مجلس برای نقد طرفداران شفافیت نمایندگان در برابر مردم، مدعی شده خدا و پیامبر در برابر مردم شفاف نبوده و همه چیز را به مردم نمی گفتند! این در حالی است که در قرآن و احادیث ائمه و پیامبر اسلام، گزاره های آشکاری از توصیه به حاکمان برای شفاف بودن با مردم به چشم می خورد.

خبرگزاری مهر

«ارسون یانال» سرمربی ترکیه‌ای که از تیم استقلال تهران پیشنهاد همکاری دریافت کرده است، یکی از گزینه‌های هدایت تیم فنرباغچه هم محسوب می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان امور مالیاتی اعلام کرد که مالیات بیش از نیمی از صاحبان مشاغل صفر و مالیات حدود 90 درصد کمتر از 20 میلیون تومان برای یک سال تعیین شده است.

خبرگزاری مهر

رشت - تشکیل قرارگاه جهادی احیای تالاب انزلی در گیلان اگرچه تاکنون حرکتی رو به جلو بوده اما برای نتیجه بخش بودن و اثرگذاری نیاز است که طرح‌ها و برنامه‌ها علمی سازی شود.

وب‌گاه عصر ایران

این منابع، این سفر را به دعوت رسمی تهران اعلام و تاکید کردند که هیات حماس در این سفر به ریاست اسماعیل هنیه با مقامات ایرانی دیدار و در خصوص آخرین تحولات فلسطین و مشخصا بعد از نبرد «ثارالاحرار» رایزنی خواهند کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اعتبار یارانه در طرح کالابرگ الکترونیک برای دهک های اول تا سوم که جمعیت 25 میلیون نفری را شامل می شوند از امروز 20 درصد افزایش یافت.

وب‌گاه ورزش سه

وزیر ورزش و جوانان برای سومین بار از نمایندگان مجلس کارت زرد دریافت کرد.