دوشنبه 16 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دولت سیزدهم اکنون در شرایطی مذاکرات رفع تحریم را پیگیری می‌کند که فروش نفت ایران به اعدادی نزدیک به شرایط پیش از تحریم رسیده، قدرت هسته‌ای کشورمان در بی سابقه‌ترین وضعیت ممکن قرار دارد و توسعه روابط با کشورهای غیرغربی جهان و قدرت‌های جهانی نوظهور شتاب گرفته است.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: تاکنون 12 نفر از مسموم شدگان جان خود را از دست داده اند و پنج نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که از این تعداد سه نفر اینتوبه (لوله گذاری برای تنفس) شده اند.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - یک نفر مثل من، مثل ما، اینجا روی چمن‌های پارک، پای شمشادها، زیر آن سرو رعنا، در هیاهوی نفس‌گیرِ خیابان، شبی تنها مُرد؛ آنچنان که حتی هیچکس برایش سیاه نپوشید.

وب‌گاه خبر آنلاین

اطلاعات آنلاین نوشت: 9 اسفند 1331 به پیشنهاد دکتر مصدق، شاه قصد خروج از کشور و سفر به عتبات را داشت که شعبان به همراه گروهی از اراذل و اوباش با تجمع در مقابل کاخ مرمر از رفتن شاه جلوگیری کرد. او با تهدید بازاریان، بازار تهران را به تعطیلی کشاند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از حذف بند مربوط به برگزاری انتخابات تناسبی در تهران از طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی به‌منظور تامین نظر هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - نیروهای مرزبانی و انتظامی استان بوشهر موفق شدند در 2 عملیات جداگانه محموله‌های قاچاق به ارزش 74 میلیارد ریال را در بنادر ریگ و دیلم از یک فروند شناور باری و سه خودروی عبوری کشف کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب «نوزده، نودونُه؛ درام در نُه صحنه» به‌قلم ایوب آقاخانی و توسط انتشارات سوره مهر روانه بازار شد. این کتاب در 72 صفحه به توصیف درام می‌پردازد و با بیان شاهد مثال‌هایی روش‌های نگارش درام را توضیح می‌دهد. در بخشی از کتاب می‌خوانیم: «اصلاً گزینه دیگه‌ای روی میز نیست. همه‌ش دعوای قدرته. معادلات دنیا داره جابه‌جا می‌شه؛ هزینه‌ش رو هم مردم عادی می‌دن؛...

وب‌گاه عرشه آنلاین

حواشی برگزاری کنسرت لیان که چندی پیش در تالار وحدت برگزار شد، همچنان ادامه دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شباهت دو برادر، عروس را قربانی تجاوز کرد.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - رییس واحد بازرگانی تعاون روستایی هرمزگان از خرید تضمینی بیش از 60 هزار و 284 تُن گندم از ابتدای فصل برداشت (نیمه فروردین 1402) تاکنون خبر داد و گفت: این میزان خرید تضمینی نسبت به مدت مشابه سال قبل 50 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هواشناسی با صدور هشدار نارنجی برای نیمه شمالی اردبیل و شمال شرق آذربایجان شرقی نسبت به تقویت بارش‌ها و احتمال رخداد سیل در ساعت صبح امروز (دوشنبه) هشدار داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از بانک مرکزی خواست نسبت به ارز تعهد شده برای اجرای طرح دارویار و واردات مواد اولیه دارویی و تجهیزات پزشکی مصرفی مورد نیاز کشور اقدام کند.

خبرگزاری مهر

دور دوم پانزدهمین دوره انتخابات هیئت‌مدیره اتحادیه ناشران و کتابفروشان دیروز یکشنبه برگزار و اعضای اصلی و علی‌البدل هیئت مدیره این‌اتحادیه معرفی شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در وزارت رفاه به دنبال دریافت این هستیم تا برآوردی از خط فقر داشته و با مجوزی با عنوان مرجع رسمی آن را اعلام کنیم، البته دریافت مجوز هم به این راحتی نیست. باید بسیاری از دستگاه‌های مختلف را اقناع کنیم زیرا اعلام خط فقر دارای ابعاد سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه گفت: طرح نقدی نوسازی تاکسی‌های فرسوده مدل سال 1391و قبل از آن آغاز شد.