دوشنبه 16 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بانک مرکزی اعلام کرد: تحقق رشد اقتصادی 4 درصدی در سال 1401 در امتداد رشد اقتصادی 4.4 درصدی سال 1400، حکایت از تداوم رشد قابل قبول فعالیت‌های اقتصادی در کشور دارد به طوری که رشد تولید ناخالص داخلی در تمام فصول سال 1401 از روندی صعودی برخوردار بوده است.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم بزرگسالان کشتی تهران درمورد شکست امین طاهری مقابل سالار حبیبی در فینال تورنمنت سرگسیان ارمنستان تاکید کرد که حبیبی رشد خوبی داشته و همه توانش را در فینال گذاشت، او نمی‌خواست این کشتی را ببازد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به راه‌اندازی سامانه‌هایی برای رصد قیمت‌گذاری داروها گفت: در این زمینه با اقدامات حوزه بازرسی این وزارتخانه، هشت شرکت به صورت موقت پلمب و 150 داروخانه نیز به دلیل تخلف تعطیل شد.

وب‌گاه گسترش

نرخ اجاره بهای مسکن در زنجان طی سال جاری بیش از 100 درصد افزایش یافته است، روندی که با مصوبات دولت مبنی بر افزایش تنها 25 درصدی اجاره بها مغایرت دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زلزله شدیدی بار دیگر ترکیه را لرزاند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس آموزش و پرورش استثنایی کرمانشاه گفت: نماینده یونیسف به منظور نیازسنجی مدارس استثنایی کرمانشاه، از این مدارس بازدید به عمل می‌آورد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اگرچه در بازار خودرو برخی خودروها رشد قیمت را تجربه کردند، اما با این حال، بازار بلافاصله به خبر تصویب واردات خودروهای دست دوم واکنش نشان داد، به طوری که پژو 207 دنده‌ای سقف شیشه‌ای با کاهش 40 میلیون تومانی با قیمت 710 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش، ادامه داد: ما گزینش خود را شش ماهه کرده‌ایم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - امید ابراهیمی هافبک با تجربه فوتبال کشورمان به الشمال قطر پیوست.

خبرگزاری مهر

بررسی ها نشان می دهد که این روزها قیمت مسکن متغیر است و این باعث شده تا نمایندگان طرح شکایت مستاجر از مالک را تصویب کنند حال باید دید آیا مالکان زیر بار این طرح می روند یا خیر.

وب‌گاه عرشه آنلاین

افشای پرونده فساد در وزارت اقتصاد در سال 62 منجر به اخراج 52 نفر و بازداشت 17 نفر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در یکصدو پنجاه و چهارمین جشن ملی مطبوعات عراق شرکت کرد.

وب‌گاه عصر ایران

حمید قویدل مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از نجات 40 دانش‌آموز اردبیلی از هجوم سیل خبر داد. او خاطر نشان شد: در حال حاضر 64 امدادگر و نجاتگر هلال‌احمر اردبیل در مناطق سیل‌زده در حال امدادرسانی به حادثه‌دیدگان هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت خودرو، امروز، 29 خرداد 1402، در اغلب محصولات افزایش نسبی را تجربه کرد. گویی فنر فشرده‌شده قیمت بازار به‌صورت تدریجی درحال رهاشدن است.