دوشنبه 16 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری میزان

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: در مورد مس به آنچه رخ داده راضی نیستیم این اقدام هر چند حرکت رو به جلو محسوب می‌شود، ولی استقلال مس آذربایجان به معنای اختصاص کلیه منابع حاصله به استان نیست و در عمل هنوز در اختیار استان‌های دیگر به ویژه تهران باقی مانده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بازیکن با تجربه تیم ملی فوتبال گفت: اینجا هستیم تا برای اهدافمان بجنگیم و فوتبالی ارائه دهیم که همه از بازی ما لذت ببرند.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: رانندگان ناوگان حمل و نقل مواد معدنی که نسبت به جابه‌جایی بار در مسیرهای مواصلاتی استان اقدام می‌کنند، ملزم به دریافت بارنامه و کارت هوشمند هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شرکت ملی صنایع مس ایران زمان انتخاب سرمربی جدید مس‌رفسنجان را اعلام کرد.

خبرگزاری میزان

نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم در نطق میان دستور خود گفت: در برنامه هفتم توسعه از حذف کامل قاچاق حامل‌های انرژی از کشور تا تقویت دیپلماسی انرژی و تبدیل ایران به مرکز تبادل انرژی منطقه‌ای با محوریت گاز مد نظر قرار بگبرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هشت تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری برای اجرای 24 طرح به ارزش 25 هزار میلیارد تومان میان بخش خصوصی و دستگاه‌های اجرایی آذربایجان شرقی امضا شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گزینه اول دستیاری خود را مشخص کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بر اساس اعلام مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بر اساس داده های ثبت شده از سال 97 تاکنون حدود 12 هزار نفر در سال به هپاتیت A در کشور مبتلا می شوند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با اعلام اینکه اشتراک برق 135 دستگاه اداری پرمصرف شهر تهران تاکنون قطع شده است، گفت: یک صد مگاوات از مصرف برق در ساعات اوج مصرف با همکاری بخش اداری شهر تهران کاهش پیدا یافت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نصرالله ناصح پور خواننده پیشکسوت و عضو سابق هیات مدیره خانه موسیقی ایران، شب گذشته 28 خرداد در سن 83 سالگی دارفانی را وداع گفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چهره مشهور کاشان و یکی از منابع تحقیق تاریخ شفاهی بین پژوهشگران درگذشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این روزها که شاهد گرم شدن هوا هستیم، موارد گرمازدگی نیز رو به افزایش است. اما، برای اینکه از گرمازدگی در امان بمانیم؛ باید چه کنیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 12، جلسه ساماندهی دستفروشان بازار تهران با حضور داود گودرزی، رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران، پیلتن، نماینده معاونت دادستانی و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 12 تهران، امیر یزدی، شهردار منطقه 12، احمد کریمی اصفهانی، دبیرکل جامعه اصناف و بازار، مسعود رنجبریان، مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران...

وب‌گاه عصر ایران

در حال حاضر سرطان معده در استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی شیوع بسیار بالایی دارد. میزان بروز سرطان معده در این استان‌ها در مردان 50 در هر 100 هزار نفر و در زنان 25 در هر 100 هزار نفر در هر سال است.