یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه عرشه آنلاین

داوطلبان کنکور سراسری که در مهلت تعیین‌شده موفق به ثبت‌نام در آزمون نشده بودند، تا ساعت 17 امروز برای ثبت‌نام مهلت دارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گیاه پوتوس یا پتوس یا لوکَژ از خانواده گل‌شیپوریان است. پوتوس‌ها بومی جزایر سلیمان هستند. این گیاه را در گلخانه‌های گرم نگهداری و تکثیر می‌کنند، ارزش تزئینی آن مرهون رنگ‌های ابلق مرکب زرد تند و سفید مایل به کرم است. پوتوس از گیاهان آپارتمانی بالارونده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با اشاره به افزایش آمار تردد مسافران نسبت به سال گذشته گفت: خط یک شلوغ‌ترین خط مترو تهران است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «افشین بدیعی» دبیر کل کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا در نامه‌ای به رئیس این کنفدراسیون از این سمت کناره‌گیری کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نسترن مدتی پیش از مرگ در سایت همسریابی با جوانی به نام ناصر آشنا شد. این مرد به دوستم وعده ازدواج داد و با این وعده باعث شد که به ویلا ی او برود.

خبرگزاری تسنیم

در پی تشدید آلودگی هوای پایتخت، صبح امروز کمیته اضطرار تشکیل جلسه داد.

خبرگزاری مهر

عضو شورای شهر تهران گفت: از معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری انتظار می‌رود تا نمایشگاه‌های معنوی در محلات ایجاد کند.

وب‌گاه فرارو

مدیر آزمایشگاه ملی آنفلوآنزا و استاد ویروس شناسی دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه علامت و مشخصه اصلی آنفلوآنزا تب ناگهانی است، گفت: علائمی مانند تب، استخوان درد، بدن درد و... در آنفلوآنزا دیده می‌شود. تب ناگهانی مشخصه اصلی آنفلوآنزا است، اما در کرونا اینطور نبود. البته اگر فرد مشکل و بیماری خاصی نداشته باشد، طی سه تا چهار روز بهبود می‌یابند، اما ممکن است سرفه‌شان برای مدتی ادامه...

وب‌گاه گسترش

ناصر امانی در یکصد و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، اظهار کرد: 5 محله در این منطقه نیازمند توجه است. از محله عباسی بازدید کرده ایم که 20 هزار نفر جمعیت دارد، اما متاسفانه در هیاهوی گذشت زمان، دیوان سالاری مدیریت شهری در دوره های مختلف باعث غفلت از این منطقه شده است؛ البته دوره سوم و چهارم، املاکی را برای توسعه منطقه پیش بینی کرده بود که در دوره بعد مورد بی توجهی قرار گرفت و محل...

وب‌گاه عرشه آنلاین

کمتر از یک هفته به آغاز جام‌جهانی 2022 قطر باقی مانده و باتوجه به این موضوع، تصویری از بدرقه‌ی تیم ملی فوتبال توسط اسطوره‌های ایران در میدان ولیعصر رونمایی شده است.

خبرگزاری مهر

عضو شورای شهر تهران گفت: هنوز تبلیغات محیطی مناسبی در رابطه با کاهش عوارض ساخت ایجاد نشده است.

وب‌گاه فرارو

نام‌آشناترین‌های این فهرست که امروز در داروخانه‌ها نایاب شده آلومینیوم هیدروکساید سوسپانسیون خوراکی، دایجستیو قرص انتریک، سایمتیکون (دایمتیکون فعال شده) آنتی‌هستامین دکونژستانت، اکسپکتورانت شربت خوراکی، دیفن هیدرامین هیدروکلراید محلول خوراکی، اشک مصنوعی و محلول سدیم کلراید و لیدوکایین هیدروکلراید بود، اما دیروز یکی از مسوولان سازمان بیمه سلامت ایرانیان اعلام کرد که برخلاف وعده‌های دولت،...

خبرگزاری دانا

آیت الله ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به اینکه نظام اسلامی و اقتدار کشور یک امانت الهی است، گفت: نیروهای مسلح باید از این امانات صیانت کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

منبع آگاه ایران‌خودرو در خصوص گلایه برخی از مشتریان از زمان محدود برای تکمیل پیش‌پرداخت وجه خودرو هم گفت: این موضوع مربوط به وزارت صمت است که ضوابط آن توسط کمیته خودرو این وزارت خانه مشخص و تعیین تکلیف می‌شود.