یک‌شنبه 15 مهر 1403

استقرار آتش نشانان تهرانی در مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
استقرار آتش نشانان تهرانی در مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، قدرت اله محمدی، مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران گفت: با فرا رسیدن روز جهانی قدس و برگزاری مراسم راهپیمایی در این روز آتش نشانان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، 25 فروردین به طور ویژه، تامین ایمنی مراسم راهپیمایی را بر عهده دارند.

وی افزود: علاوه بر آماده باش 134 ایستگاه آتش نشانی، 150 نفر از آتش نشانان به همراه 38 دستگاه خودرو‌های سبک و سنگین عملیاتی و 41 دستگاه موتورسیکلت از ساعت 8:00 صبح تا پایان نماز جمعه در 78 نقطه از مسیر‌های مختلف راهپیمایی و محل برگزاری نماز جمعه (دانشگاه تهران) مستقر هستند تا بتوانند با آمادگی کامل و در کوتاه‌ترین زمان ممکن خود را برای امداد رسانی به شهروندان به محل حوادث احتمالی برسانند. مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران از شهروندان درخواست کرد همانند همیشه با آتش نشانان و گروه‌های امدادی همکاری لازم را داشته باشند و در صورت بروز هر حادثه ای، ضمن حفظ خونسردی خود، از محل حادثه فاصله بگیرند و در اسرع وقت با سامانه 125 تماس گرفته و یا نیرو‌های آتش نشانی مستقر در مسیر راهپیمایی را از حادثه با خبر کنند. همچنین همزمان با روز جهانی قدس ویژه برنامه‌هایی تحت عنوان «فلسطین محور جهان اسلام» پردیس و استیج فرهنگی شهرداری منطقه 10 در ضلع جنوب غربی میدان انقلاب اسلامی برای خدمت رسانی به شهروندان تهرانی استقرار خواهد یافت.

در پردیس فرهنگی منطقه ارائه خدمات فرهنگی، آموزشی و سرگرمی خانواده محور با تاکید بر مخاطب کودک و نوجوان، فعالیت‌های ورزشی و برگزاری مسابقه، برپایی ایستگاه نقاشی و خطاطی با موضوع آزادی قدس و مقاومت مردم فلسطین برای استفاده عموم شهروندان و کودکان و نوجوانان تدارک دیده شده است.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران آتش نشانان تهرانی راهپیمایی روز جهانی قدس این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است