پنج‌شنبه 12 مهر 1403

امام جمعه فردیس: تفکر خمینی کبیر هرگز افول نمی کند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
امام جمعه فردیس: تفکر خمینی کبیر هرگز افول نمی کند

کرج - ایرنا - امام جمعه شهرستان فردیس با بیان اینکه امام خمینی (ره) حقیقت جاودانه و زنده در تاریخ انقلاب اسلامی است، گفت: تفکر والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به دلیل پیوند عمیق با دین، فطرت و وجدان های بیدار هرگز افول نخواهد کرد.

حجت الاسلام علی اکبر ایمانی روز چهارشنبه به مناسبت سی و یکمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تفکر امام خمینی (ره)، رودخانه ای خروشان و جاری است که مرزهای جغرافیایی را در نوردیده است و امروز خروش استکبار ستیزی از حلقوم سیاهان آمریکایی آفریقایی تبار در قلب واشنگتن شنیده می شود و پرچم آمریکا نه فقط در گوشه و کنار جهان بلکه توسط آزادیخواهان آمریکایی به آتش کشیده می شود.

وی توضیح داد: دیری نخواهد گذشت که تمدن لیبرال دموکراسی غرب به دست غرب نشینان افول نماید و ابرقدرتی آمریکا درهم شکسته شود.

امام جمعه فردیس گفت: قرن حاضر قرن خمینی (ره) و اندیشه ظلم ستیزی او است و نوید حکومت مستضعفان با پیروزی انقلاب اسلامی سال 57 طنین انداز شد و پروسه ظهور آغاز شده است.

ایمانی افزود: شخصیت سیاسی و دینی امام خمینی (ره) بی همتا بود و امام از نظر تفکر دینی و رهبری اجتماعی و سیاسی در تاریخ اسلام و ایران بی نظیر است که ایجاد نظام جمهوری اسلامی بر پایه احکام و تعالیم دینی برای کشورداری نمود عینی این اندیشه ورزی است.

وی اظهار داشت: عدالت‌محوری یکی از وجوه مهم آموزه‌های امام راحل بود که همواره برای تحقق آن تلاش می شود.

ایمانی گفت: برای توسعه عدالت در کشور نهادهایی چون کمیته امداد، بنیاد مسکن مستضعفان و سپاه و بسیج به همین منظور ایجاد شد.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*