یک‌شنبه 15 مهر 1403

امام خمینی (ره) یک تحول اساسی در جامعه اسلامی ایجاد کرد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
امام خمینی (ره) یک تحول اساسی در جامعه اسلامی ایجاد کرد

جهان بخشی گفت: امام خمینی (ره) شخصیتی بود که با توکل به خداوند متعال و همراهی مردم توانست یک تحولی در جامعه اسلامی و در دنیا ایجاد کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حیدر جهان بخشی، کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار دیارآفتاب، گفت: امام خمینی (ره) شخصیتی بود که با توکل به خداوند متعال و همراهی مردم توانست یک تحولی در جامعه اسلامی و در دنیا ایجاد کند.

وی در ادامه بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی و سرنگونی رژیمی که تا بن دندان وابسته به رژیم های طاغوت وغرب گرا بود، توانست تغییراتی در سیستم حکومتی وحتی تقسیم قدرت در دنیا ایجاد کند. جهان بخشی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دنیا به سوی چند قطبی حرکت کرد بعد از تغییر شوروی امروز شاهد تغییر در آمریکا هستیم که همه از آثار مثبت جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی در سیاست گذاری دنیای امروز است. این کارشناس سیاسی تصریح کرد: نگاه انقلاب اسلامی به تحول جهانی براساس مکتب دینی و الهی است به الحمدالله تا به امروز انقلاب اسلامی توانسته است علی‌رغم همه دسیسه‌های دشمنان، با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و همراهی مردم با اقتدار به حرکت خود ادامه دهد. وی بیان کرد: آمریکایی ها تصور نمی کردند که انقلاب اسلامی در مقابل آنها ایستادگی کند و همین گونه که امام راحل فرمودند" آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند" تحقق بخشیده شد. جهان بخشی گفت: امروز استکبارجهانی با دسیسه های مختلف تلاش می کند مردم را ناامید و ناکام کند ولی مردم ایران با بصیرت و با مقاومت خود در مقابل استکبار جهانی ایستاده‌اند و اجازه تعرض به دشمنان را نخواهند داد. وی در پایان خاطرنشان کرد: انء شالله همه بتوانیم به رسالتی که بر عهده داریم با تمام توان عمل کنیم وانقلابی گری خود را مثل همیشه به تمام دنیا ثابت کنیم. انتهای پیام /