پنج‌شنبه 19 مهر 1403

انجمن حمایت از زندانیان جایی برای انتفاع شخصی نیست

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
انجمن حمایت از زندانیان جایی برای انتفاع شخصی نیست

زنجان - ایرنا - رییس هیات‌مدیره انجمن حمایت از زندانیان استان زنجان گفت: خدمت در این انجمن برای انتفاع شخصی نبوده بلکه به صورت افتخاری و در راستای حمایت از زندانیان است.

حجت‌الاسلام محسن کرمی روز پنجشنبه به رسانه‌ها اظهار داشت: انجمن حمایت از زندانیان، موسسه‌ای خیریه و در راستای ارائه خدمات و حمایت‌های لازم از خانواده‌ها و خود زندانیان است.

وی خاطرنشان کرد: رسالت اصلی و مهم این انجمن، ارائه خدمات به خانواده زندانیان به صورت افتخاری و جهادی بوده و این مجموعه، جایی برای انتفاع شخصی افراد نیست.

کرمی با بیان اینکه نظارت دقیق بر عملکرد مجموعه و کارکنان انجمن استان صورت می‌گیرد، افزود: برخی توقعاتی برای دریافت حقوق چند میلیونی و بالا برای کار در انجمن حمایت از زندانیان دارند که به هیچ وجه، مورد قبول نیست.

وی تصریح کرد: چنین توقعاتی مغایر با رسالت اصلی این مجموعه است و ما هیچگاه با چنین تفکراتی کنار نخواهیم آمد.

رییس هیات‌مدیره انجمن حمایت از زندانیان استان زنجان گفت: با کمک‌های خیران و تلاش اعضای انجمن، اقدامات و خدمات خوبی در دست انجام است.

وی افزود: تلاش همه اعضای هیات‌مدیره برای بهتر شدن امور و ارائه خدمات بیشتر به جامعه هدف است و در همین راستا تصمیم به تغییر در برخی مدیران این مجموعه اتخاذ شد.

به گزارش ایرنا، در پی صدور بخشنامه رییس قوه قضاییه در خصوص اعطای مرخصی به زندانیان به منظور اتخاذ تمهیدات مناسب برای پیشگیری از ویروس کرونا در ندامتگاه‌ها به بیش از 50 درصد زندانیان دارای تأمین مناسب استان زنجان، مرخصی اعطا شد.

*س_برچسب‌ها_س*