چهارشنبه 18 مهر 1403

اهدای 14 سری جهیزیه و 110 بسته اقلام غذایی توسط ستاد عملیات شهید سلیمانی

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
اهدای 14 سری جهیزیه و 110 بسته اقلام غذایی توسط ستاد عملیات شهید سلیمانی

مسئول اطلاع‌رسانی عملیات حاج قاسم سلیمانی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: گروه جهادی خادمین فاطمی وابسته به هیأتی با همین نام است که بیش از 35 سال سابقه فعالیت دارد. این هیأت از ابتدای کرونا وارد میدان شده است و در مراحل مختلف اقداماتی در زمینه رفع نیاز نیازمندان و تأمین امکانات مورد نیاز خانواده‌ها داشته است. این هیأت از ابتدای کرونا تاکنون 22 سری جهیزیه داده است و 14 جهزیه...

به گزارش ایسنا، روح‌الله عبداللهی - مسئول اطلاع‌رسانی عملیات حاج قاسم سلیمانی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران - با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای کمک به خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا و اجرای عملیات شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: این سازمان با همکاری گروه جهادی خادمین فاطمی، 14 سری جهیزیه کامل و 110 بسته اقلام غذایی به نیازمندان اهدا می‌کنند.

وی افزود: مراسم اهدای این کمک‌ها، روز یکشنبه 9 آذرماه در سالن شهید مهتدی در شرق تهران برگزار شد و این 14 سری جهیزیه به خانواده‌های نیازمند اهدا می‌شود.

عبداللهی اظهار کرد: گروه جهادی خادمین فاطمی وابسته به هیأتی با همین نام است که بیش از 35 سال سابقه فعالیت دارد. این هیأت از ابتدای کرونا وارد میدان شده است و در مراحل مختلف اقداماتی در زمینه رفع نیاز نیازمندان و تأمین امکانات مورد نیاز خانواده‌ها داشته است. این هیأت از ابتدای کرونا تاکنون 22 سری جهیزیه داده است و 14 جهزیه نیز امروز توزیع می‌کند.

مسئول اطلاع‌رسانی عملیات حاج قاسم سلیمانی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران اضافه کرد: این گروه جهادی 380 خانواده را تحت پوشش دارد.

انتهای پیام