یک‌شنبه 1 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرد جوانی در متروی سرسبز در شرق تهران اقدام به خودکشی کرد. هشدار: قبل از اینکه این خبر را بخوانید به این نکته توجه کنید: اگر شما یا یکی از نزدیکانتان به خودکشی فکر می‌کنید؛ با شماره تلفن های اورژانس اجتماعی در ایران 123 و در آمریکا و کانادا 911 تماس بگیرید. همچنین شماره 1480 سامانه صدای مشاور و شماره 1570 که خط ملی خدمات حمایتی مشورتی و مددکاری اجتماعی است / عرشه آنلاین مرد جوانی در...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد گفت: سال گذشته 1.5 میلیون مددجو از پرداخت هزینه قبوض آب و برق و گاز معاف شدند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس دفتر بازرسی و نماینده ویژه رییس‌جمهور در امر مبارزه با فساد، در آخرین روز کاری فروردین ماه از بزرگترین بیمارستان کشور بازدید به عمل آورد.

وب‌گاه فرارو

در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد علت فوت این دو مرد گاز گرفتگی ناشی از روشن کردن پیک نیک و استفاده از ذغال داخل چادر مسافرتی بوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

پسر جوان که در اقدامی هولناک مادرش را به قتل رسانده، در حالی قرار است بزودی پای میز محاکمه بایستد که مدعی است بدگویی‌های پدرش باعث شده تا او از مادرش متنفر شود و دست به جنایت بزند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین از واژگونی خودروی پیکان در محور تاکستان به قزوین و برجای ماندن 9 مصدوم خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: 7 کارگر بعد از پایان کارشان در حال استراحت بودند که انفجار کپسول گاز خوراک‌پزی باعث ایجاد آتش سوزی شد و جان 6 نفر از آنها را گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: براثر آتش سوزی در یک واحد تجاری با زیر 150 مترمربع در کرج، 2 نفر مصدوم شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پسر جوان در درگیری خیابانی در مرکز تهران با ضربه چاقو به قتل رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دبی دچار سیل بی‌سابقه‌ای شده است که گمانه‌زنی‌های گمراه کننده‌ای در مورد بارورسازی ابر‌ها ایجاد کرده است. دبی دچار سیل بی‌سابقه‌ای شده است که گمانه‌زنی‌های گمراه کننده‌ای در مورد بارورسازی ابر‌ها ایجاد کرده است. به گزارش عرشه آنلاین، دبی در سواحل امارات متحده عربی واقع شده است و معمولاً بسیار خشک است. اما در حالی که به طور متوسط کمتر از 100 میلی‌متر در سال بارندگی دارد، گاهی اوقات بارندگی‌های...

وب‌گاه فرارو

«اریکا دی سوزا»، دایی 68 ساله خود به نام «پائولو روبرتو براگا» را در حالی که روی ویلچر نشسته بود به بانک آورد تا به او برای دریافت وام 3200 دلاری کمک کند. او مدعی بود که خواهرزاده و مراقب اصلی مرد است.

وب‌گاه مشرق نیوز

پسر جوان در درگیری خیابانی در مرکز تهران با ضربه چاقو به قتل رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصاویری از مرگ دلخراش عروس زرندی در شب عروسی در کانال‌ها و صفحات مجازی محلی منتشر شده است. تصاویری از مرگ دلخراش عروس زرندی در شب عروسی در کانال‌ها و صفحات مجازی محلی منتشر شده است. به گزارش عرشه آنلاین یک عروسی در شهر زرند کرمان به عزا تبدیل شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صرف نظر از سن واقعی اسمیت، به نظر می رسد که او یک زندگی فعال و طولانی را دنبال کرد. صرف نظر از سن واقعی اسمیت، به نظر می رسد که او یک زندگی فعال و طولانی را دنبال کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ محمد عشقی، مدیرعامل هلال احمر یزد اظهار کرد: صبح امروز جمعه 31 فروردین ماه در محور مهریز به انار یک دستگاه کامیون و اتوبوس با هم برخورد کردند و در جریان آن 15 نفر مصدوم شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

براساس گزارش های دفتر رسانه‌ای دبی رکورد باران در دبی باعث آبگرفتگی خانه‌های گران‌قیمت و توقف پروازها شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ پروازهای دبی به شدت مختل شده و خودروها در جاده‌های سیل‌زده پس از بارندگی‌های بی‌سابقه که شهر را به حالت توقف درآورده است، رها شده‌اند. دفتر رسانه‌ای دبی طی بیانیه‌ای اعلام کرد که امارات متحده عربی شدیدترین بارندگی خود را از رکورد سال 1949 تجربه کرد.