یک‌شنبه 1 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست آتش‌نشانی شهرستان کازرون و رییس اورژانس این شهر جزییات فوت یک شهروند کازرونی در جریان سیل اخیر در این شهر را تشریح کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پسر جوان به دلیل بدگویی های پدرش از مادرش در اقدامی هولناک مادرش را با ضربات چاقو به قتل رساند. پسر جوان به دلیل بدگویی های پدرش از مادرش در اقدامی هولناک مادرش را با ضربات چاقو به قتل رساند. به گزارش عرشه آنلاین، 21 آذر سال 1401 گزارش یک قتل به پلیس اعلام شد. پس از آن مأموران به محل درگیری در محله تهرانپارس رفتند و با جسد زن 45 ساله‌ای به نام مریم مواجه شدند که با ضربات متعدد چاقو...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

21 آذر سال 1401 گزارش یک قتل به پلیس اعلام شد. پس از آن مأموران به محل درگیری در محله تهرانپارس رفتند و با جسد زن 45 ساله‌ای به نام مریم مواجه شدند که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

پلیس، زن 42 ساله برزیلی را که با آوردن جسد بی‌جان مردی به بانک قصد داشت وام بگیرد، دستگیر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آب پرتقال یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌های دنیاست اما آیا می‌توان فقط با نوشیدن آن به زندگی ادامه داد؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصادف 3 خودرو در محور نقده _مهاباد بعد از 3 راهی محمدیار 11 مصدوم برجای گذاشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسیرگشایی معابر از راهکارهای مهم توسعه کلانشهرهایی مانند تبریز است که علاوه بر ساماندهی حاشیه‌نشینی و بسترسازی برای محرومیت‌زدایی از مناطق کم‌برخوردار، نقش بسزایی در گره‌گشایی از ترافیک شهری ایفا می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: استادیار پزشکی اورژانس در بیمارستان لنوکس هیل گفت که شکر هورمون‌های حس خوب (دوپامین و سروتونین) را در مغز آزاد می‌کند و سیستم پاداش بدن شما را فعال می‌کند.

وب‌گاه فرارو

رئیس اورژانس کازرون: در پی بارندگی امشب 29 فروردین ماه در کازرون یک زن میانسال در جدول هدایت آب‌های سطحی سقوط کرد که به دلیل شدت بارندگی و پر آب بودن جوی، دچار خفگی شد و با وجود تلاش نیرو‌های اورژانس فوت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول از مصدوم شدن 9 نفر در حادثه انفجار یک ساختمان مسکونی در این شهر خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از وقوع یک آتش‌سوزی مرگبار در محله مجیدیه شمالی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری نظافتچی که اقدام به سرقت 10 میلیاردریالی از خانه محل کارش کرده بود، خبر داد. سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری نظافتچی که اقدام به سرقت 10 میلیاردریالی از خانه محل کارش کرده بود، خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، سرهنگ صادق ضرونی درباره جزئیات این خبر گفت: به دنبال وقوع یک فقره سرقت منزل و به سرقت رفتن طلا و جواهر به ارزش 10 میلیارد...

وب‌گاه الف

رئیس اداره بنادر و دریانوردی جاسک از نجات 21 خدمه نفتکش سریلانکایی در دریای عمان که بر اثر طوفان در حال غرق شدن بود، توسط شناور امداد و نجات جاسک خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مرگ مردی حدودا 60 ساله در پی وقوع حریق یک ساختمان مسکونی در محله مجیدیه شمالی خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نیروهای اورژانس با آمبولانس در حال انتقال بیمار بودند که افراد ناشناس، آمبولانس را متوقف و به آن‌ها حمله و سپس فرار کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی اورژانس 115 خوزستان از حمله افراد ناشناس به آمبولانس اورژانس اهواز در هنگام انجام اقدامات ویژه درمانی در روز چهارشنبه خبر داد.