یک‌شنبه 1 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

خبرگزاری تسنیم

به دنبال قتل یک مرد میانسال پس از درگیری با همسایه‌ها به‌خاطر تعویض پمب‌آب ساختمان، تحقیقات تیم جنایی آغاز و 4 متهم در این زمینه دستگیر شدند.

وب‌گاه فرارو

استعفای دست کم 20 پرستار در بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس موضوعی که امروز، سه‌شنبه، در فضای مجازی منتشر و چنین اطلاعاتی برای بسیاری از کاربران و مخاطبان شبکه‌های اجتماعی سؤال‌برانگیز شد، اما مدیر شبکه بهداشت و درمان چالوس چنین ادعایی را رد کرد و گفت: «این اطلاعات صحت ندارد.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبری امروز منتشر شده مبنی بر اینکه 20 پرستار به طور دسته جمعی در بیمارستانی در چالوس استعفا داده اند اما اصل ماجرا چیست. خبری امروز منتشر شده مبنی بر اینکه 20 پرستار به طور دسته جمعی در بیمارستانی در چالوس استعفا داده اند اما اصل ماجرا چیست. به گزارش عرشه آنلاین، مطالب منتشر شده در فضای مجازی: «مشکلاتی نظیر عدم تجهیزات، دارو، حضور به موقع پزشکان، خدمات نامناسب و عدم مدیریت در این بیمارستان...

وب‌گاه خبر آنلاین

انفجار یک منزل مسکونی در اثر نشتی گاز شهری، یک فوتی برجای گذاشت.

خبرگزاری تسنیم

نماینده خاش در مجلس گفت: اغلب فوتی‌ها در صحنه تصادف یا بیمارستان، اتفاق می‌افتد. همچنین در برخی موارد، بیماران به دلیل کمبود پزشک، ساعت‌ها معطل می‌مانند که همین امر باعث می شود جان خود را از دست دهند.

وب‌گاه گسترش

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران اعلام کرد که در روز عید فطر، سرویس‌دهی ویژه‌ای برای نمازگزاران عیدسعید در مسیرهای منتهی به مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) در تهران ارائه خواهد شد. او اعلام کرد که تاکسی‌ها در این روز به صورت رایگان در اختیار عموم مردم قرار خواهند گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

واژگونی جرثقیل در ولنجک تهران 2 مصدوم برجای گذاشت.

وب‌گاه فرارو

سیدجلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، شامگاه دوشنبه گفت: «ساعت 21:12 دیشب حادثه واژگونی جرثقیل در خیابان پنجم ولنجک به سامانه 125 اعلام شد و گروه امداد و نجات ایستگاه شماره 64 به محل حادثه اعزام شدند.»

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: واژگونی جرثقیل در ولنجک تهران 2 مصدوم داشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران از سرویس‌دهی ویژه به نمازگزاران عید سعید فطر در مسیر‌های منتهی به مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) تهران خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: حدود سه هزار آمبولانس فرسوده در کشور داریم که تا پایان سال، 1500 دستگاه جدید به ناوگان اضافه می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: حدود سه هزار آمبولانس فرسوده در کشور داریم که تا پایان سال، 1500 دستگاه جدید به ناوگان اضافه می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

توضیح سرپرست تیم پزشکی رهبر انقلاب را درباره وضعیت سلامتی ایشان مشاهده کنید.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه واژگونی جرثقیل روی یک دستگاه خاور در منطقه ولنجک خبر داد و گفت: این حادثه 2 مصدوم داشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شادی مالکی سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک پیشاپیش فرارسیدن عیدبندگی، گفت: سازمان تاکسیرانی شهر تهران بنا به دستور شهردار تهران مبنی بر ارائه خدمات تمامی مجموعه‌های خدمات‌رسان شهرداری تهران، تمام تلاش خود را برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر نماز عید سعید فطر در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) شهر تهران به کار...

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه شمار مجروحان انفجار منزل مسکونی در گرمسار افزایش یافته است، گفت: 14 نفر در این حادثه مصدوم شدند.