یک‌شنبه 1 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه مشرق نیوز

ماموران پاسگاه انتظامی خیرآبادِ سیرجان با پیگیری‌های بی وقفه، طلاهای گمشده در محدوده یک صحنه واژگونی خودرو را پیدا کردند و به مالکش رساندند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت بهداشت غزه امروز یکشنبه اعلام کرد که تعداد شهدای فلسطینی در نتیجه جنگ در نوار غزه از هفت اکتبر باز هم افزایش یافته است.

وب‌گاه گسترش

رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور اعلام کرد که در جلسه پنجم فروردین ماه، موضوع تعرفه‌های پزشکی برای سال جاری مورد بحث و بررسی قرار گرفت، اما هنوز هیچ چیز به صورت رسمی به ما ابلاغ نشده است. او به تشکیل کمیته ویژه‌ای برای رسیدگی به مشکلات نیروهای طرحی اشاره کرد و اظهار کرد: تمام مشکلات سلامت مناطق محروم را نمی‌توان با نیروهای طرحی برطرف کرد و باید به سمت بومی‌سازی پیش برویم.

وب‌گاه فرارو

وحید شادی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: «ساعت 6:30 صبح امروز، یکشنبه، واژگونی مینی‌بوس در محدوده پل تراکتورسازی به مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس ابلاغ و پنج دستگاه آمبولانس اورژانس عازم محل شد.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرماندهی جبهه داخلی اسرائیل شامگاه شنبه طی بیانیه‌ای اعلام کرد، از تمامی مردم می‌خواهد تا خود را برای حضور در پناهگاه‌ها آماده کرده و موارد و وسایل مورد نیاز اعلام شده را تهیه تا با خود به آنجا ببرند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرماندهی جبهه داخلی اسرائیل در بیانیه‌ای اعلام کرد، از تمامی مردم می‌خواهد تا خود را برای حضور در پناهگاه‌ها آماده کرده و موارد و وسایل مورد نیاز اعلام شده را تهیه تا با خود به آنجا ببرند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس سازمان اورژانس کشور با اشاره به خدمت‌رسانی اورژانس به مجروحان حادثه تروریستی چابهار و راسک گفت: اکنون وضعیت مجروحان وضعیت مجروحان با ثبات است و مشکلی وجود ندارد.

وب‌گاه عصر ایران

رییس سازمان اورژانس کشور با اشاره به نظارت میدانی وزیر بهداشت در سفر روز گذشته به ایرانشهر و بررسی خدمت‌رسانی به مجروحان این حادثه، یادآور شد: دیروز یک تیم از متخصصان از تهران به ایرانشهر اعزام و وضعیت مجروحان بررسی شد. برخی از مجروحان بنا به تمایل خود و یا خانواده‌شان به شهرهای خودشان منتقل شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان اورژانس کشور با اشاره به خدمت‌رسانی اورژانس به مجروحان حادثه تروریستی چابهار و راسک گفت: اکنون وضعیت مجروحان وضعیت مجروحان با ثبات است و مشکلی وجود ندارد.

خبرگزاری تسنیم

معاون فرهنگی باشگاه استقلال از برگزاری دیدار این تیم با مس رفسنجان در فاصله کمی بعد از اذان مغرب و زمان افطار انتقاد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هفته جاری، نتایج تحقیق و تفحص از شستا با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بررسی می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هفته جاری، نتایج تحقیق و تفحص از شستا با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بررسی می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در جلسات هفته جاری خود به بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب می‌پردازد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصادف رانندگی در جاده سرچم - اردبیل چندین مصدوم و کشته برجای گذاشت.

خبرگزاری تسنیم

کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در جلسات هفته جاری خود به بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب می‌پردازد.

وب‌گاه فرارو

مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس یزد گفت: یک قلاده سگ ولگرد در شهر‌های اشکذر و زارچ یزد 16 نفر را راهی بیمارستان کرد.