یک‌شنبه 1 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه شمار مجروحان انفجار منزل مسکونی در گرمسار افزایش یافته است، گفت: 14 نفر در این حادثه مصدوم شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران از سرویس‌دهی ویژه به نمازگزاران عیدسعید فطر در مسیرهای منتهی به مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) تهران خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران از سرویس‌دهی ویژه به نمازگزاران عیدسعید فطر در مسیرهای منتهی به مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) تهران خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از خدمات‌رسانی گسترده، ویژه و رایگان به شرکت‌کنندگان در نماز عید سعید فطر خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حمید رضا لرنژاد، گفت: اولین گروه اعزامی داوطلب پزشکی جمعیت هلال احمر روز گذشته وارد شهر نجف شدند. این گروه 16 روز برای ارائه خدمات درمانی به زائران در عتبات مستقر می‌شوند. وی در ادامه بیان کرد: زائران در کربلا برای دریافت خدمات به هتل باب القبله و درمانگاه هتل الملاک و در نجف اشرف به چهار راه امام علی خیابان امام علی درمانگاه ولایت هتل النباء...

وب‌گاه عرشه آنلاین

تخریب مدرسه کانکسی در یک مدرسه در مراغه باعث مصدومیت معلم و دانش آموزان آن شد. تخریب مدرسه کانکسی در یک مدرسه در مراغه باعث مصدومیت معلم و دانش آموزان آن شد. به گزارش عرشه آنلاین، گردباد شدید، مدرسه کانکسی روستای باغ یری شهرستان مراغه را واژگون کرد و معلم و پنج دانش‌آموز آن راهی بیمارستان شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست معاونت عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر از اعزام اولین گروه داوطلب پزشکی هلال‌احمر به عتبات عالیات در سال جدید خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

گردباد مراغه یک مدرسه کانکسی را تخریب کرد.

وب‌گاه فرارو

در یک حادثه که حوالی ساعت 12:40 ظهر یکشنبه روی داد یک مدرسه‌ی کانکسی در روستای باغ یری براثر گرد باد شدید واژگون و کاملا تخریب شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

از سال 92 تا 99 نزدیک به 40 هزار تخت بیمارستانی در کشور افتتاح شده و دولت سیزدهم هم 16هزار تخت دیگر به این ظرفیت نظام سلامت کشور اضافه کرده، اما همچنان سهم مردم از تخت‌های بیمارستان هنوز به عدد 2 به‌ازای هر هزار نفر هم نرسیده، درحالی‌که در سایر کشورها سهم مردم از تخت‌ها 8 به‌ازای هر هزار نفر است.

وب‌گاه فرارو

محوطه اطراف بیمارستان‌های دولتی تهران و کلانشهر‌های کشور، پُر از خانواده‌های منتظر است؛ انتظار برای خالی‌شدن تخت و تمام شدن روند درمان. جمعیت قابل‌توجهی از آن‌ها را می‌توان اطراف بیمارستان امام خمینی تهران دید. آن‌ها صد‌ها کیلومتر راه را طی می‌کنند تا به پزشک برسند، به یک مرکز درمانی مجهز با تجهیزات پیشرفته. روبان قرمز افتتاح مراکز درمانی کوچک و بزرگ، یکی پس از دیگری در شهر‌های مختلف...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بررسی وضعیت فعالیت مراکز درمانی تازه افتتاح شده نشان می‌دهد بسیاری از آنها هنوز بدون استفاده مانده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

با وجود افتتاح بیمارستان در شهرهای مختلف هنوز بسیاری از آنها خالی مانده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

افزایش آمار کشته شدگان دریایی در تعطیلات نوروزی با این پرسش مواجهمان کرده که فدراسیون نجات غریق و غواصی دقیقا چه رسالتی را برعهده دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دانشجو را عنصری جوان، پرتوان، پرانگیزه، اهل «علم و فکر و اندیشه» و آینده‌دار توصیف کردند و گفتند: با توجه به این خصوصیات از دانشجویان توقع می‌رود نسبت به آینده، فعال و حساس باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وقوع انفجار و آتش‌سوزی شدیدِ متعاقب آن در یک سکوی نفتی دریایی در آب‌های جنوب مکزیک شماری کشته و زخمی برجا گذاشت.