یک‌شنبه 1 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

از سال 92 تا 99 نزدیک به 40 هزار تخت بیمارستانی در کشور افتتاح شده و دولت سیزدهم هم 16هزار تخت دیگر به این ظرفیت نظام سلامت کشور اضافه کرده، اما همچنان سهم مردم از تخت‌های بیمارستان هنوز به عدد 2 به‌ازای هر هزار نفر هم نرسیده، درحالی‌که در سایر کشورها سهم مردم از تخت‌ها 8 به‌ازای هر هزار نفر است.

وب‌گاه فرارو

محوطه اطراف بیمارستان‌های دولتی تهران و کلانشهر‌های کشور، پُر از خانواده‌های منتظر است؛ انتظار برای خالی‌شدن تخت و تمام شدن روند درمان. جمعیت قابل‌توجهی از آن‌ها را می‌توان اطراف بیمارستان امام خمینی تهران دید. آن‌ها صد‌ها کیلومتر راه را طی می‌کنند تا به پزشک برسند، به یک مرکز درمانی مجهز با تجهیزات پیشرفته. روبان قرمز افتتاح مراکز درمانی کوچک و بزرگ، یکی پس از دیگری در شهر‌های مختلف...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بررسی وضعیت فعالیت مراکز درمانی تازه افتتاح شده نشان می‌دهد بسیاری از آنها هنوز بدون استفاده مانده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

با وجود افتتاح بیمارستان در شهرهای مختلف هنوز بسیاری از آنها خالی مانده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

افزایش آمار کشته شدگان دریایی در تعطیلات نوروزی با این پرسش مواجهمان کرده که فدراسیون نجات غریق و غواصی دقیقا چه رسالتی را برعهده دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دانشجو را عنصری جوان، پرتوان، پرانگیزه، اهل «علم و فکر و اندیشه» و آینده‌دار توصیف کردند و گفتند: با توجه به این خصوصیات از دانشجویان توقع می‌رود نسبت به آینده، فعال و حساس باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وقوع انفجار و آتش‌سوزی شدیدِ متعاقب آن در یک سکوی نفتی دریایی در آب‌های جنوب مکزیک شماری کشته و زخمی برجا گذاشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

ماموران پاسگاه انتظامی خیرآبادِ سیرجان با پیگیری‌های بی وقفه، طلاهای گمشده در محدوده یک صحنه واژگونی خودرو را پیدا کردند و به مالکش رساندند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت بهداشت غزه امروز یکشنبه اعلام کرد که تعداد شهدای فلسطینی در نتیجه جنگ در نوار غزه از هفت اکتبر باز هم افزایش یافته است.

وب‌گاه گسترش

رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور اعلام کرد که در جلسه پنجم فروردین ماه، موضوع تعرفه‌های پزشکی برای سال جاری مورد بحث و بررسی قرار گرفت، اما هنوز هیچ چیز به صورت رسمی به ما ابلاغ نشده است. او به تشکیل کمیته ویژه‌ای برای رسیدگی به مشکلات نیروهای طرحی اشاره کرد و اظهار کرد: تمام مشکلات سلامت مناطق محروم را نمی‌توان با نیروهای طرحی برطرف کرد و باید به سمت بومی‌سازی پیش برویم.

وب‌گاه فرارو

وحید شادی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: «ساعت 6:30 صبح امروز، یکشنبه، واژگونی مینی‌بوس در محدوده پل تراکتورسازی به مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس ابلاغ و پنج دستگاه آمبولانس اورژانس عازم محل شد.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرماندهی جبهه داخلی اسرائیل شامگاه شنبه طی بیانیه‌ای اعلام کرد، از تمامی مردم می‌خواهد تا خود را برای حضور در پناهگاه‌ها آماده کرده و موارد و وسایل مورد نیاز اعلام شده را تهیه تا با خود به آنجا ببرند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرماندهی جبهه داخلی اسرائیل در بیانیه‌ای اعلام کرد، از تمامی مردم می‌خواهد تا خود را برای حضور در پناهگاه‌ها آماده کرده و موارد و وسایل مورد نیاز اعلام شده را تهیه تا با خود به آنجا ببرند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس سازمان اورژانس کشور با اشاره به خدمت‌رسانی اورژانس به مجروحان حادثه تروریستی چابهار و راسک گفت: اکنون وضعیت مجروحان وضعیت مجروحان با ثبات است و مشکلی وجود ندارد.

وب‌گاه عصر ایران

رییس سازمان اورژانس کشور با اشاره به نظارت میدانی وزیر بهداشت در سفر روز گذشته به ایرانشهر و بررسی خدمت‌رسانی به مجروحان این حادثه، یادآور شد: دیروز یک تیم از متخصصان از تهران به ایرانشهر اعزام و وضعیت مجروحان بررسی شد. برخی از مجروحان بنا به تمایل خود و یا خانواده‌شان به شهرهای خودشان منتقل شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان اورژانس کشور با اشاره به خدمت‌رسانی اورژانس به مجروحان حادثه تروریستی چابهار و راسک گفت: اکنون وضعیت مجروحان وضعیت مجروحان با ثبات است و مشکلی وجود ندارد.