یک‌شنبه 1 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین‌اللهی، در نشست هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر، رویکرد وزارت بهداشت را تقویت مراکز درمانی در مناطق کم برخوردار به منظور ارائه خدمات درمانی مطلوب و تحقق عدالت در سلامت عنوان کرد و گفت: ایرانشهر پهناور است و خدمات درمانی مناسبی را می‌تواند به مردم در این منطقه از کشور ارائه کند. وی با قدردانی از نیرو‌های اورژانس و بیمارستان‌های...

وب‌گاه عصر ایران

سگ در مجموع 16 نفر را در شهرستان های مذکور گاز گرفته که چهار مصدوم توسط کدهای امدادی اورژانس به مرکز درمانی منتقل و بقیه خودشان به مراکز درمانی مراجعه کردند.

وب‌گاه عصر ایران

این سگ در مجموع 16 نفر را در شهرستان‌های اشکذر و زارچ یزد گاز گرفته که چهار مصدوم توسط کد‌های امدادی اورژانس به مرکز درمانی منتقل و بقیه خودشان به مراکز درمانی مراجعه کردند.

وب‌گاه فرارو

معاون درمان وزارت بهداشت در جریان عیادت از مجروحان حادثه تروریستی چابهار گفت: در حال حاضر 13 نفر از مجروحان حال عمومی مساعدی دارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خودروی تریلی با بار سنگ آهن از سمت کوهسرخ به کاشمر در حرکت بوده پس از برخورد با کوه و چند خودروی سواری بر روی خودرو پراید که در حاشیه جاده پارک بوده و یک سرنشین داشته واژگون می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون درمان وزارت بهداشت، به تشریح وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک در جنوب پرداخت.

وب‌گاه عصر ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه: در این حادثه نیرو‌های هلال احمر 2 نفر فوتی را از لابلای آهن آلات رهاسازی و 5 نفر مصدوم نیز جهت انتقال به مرکز درمانی تحویل عوامل اورژانس شد.

خبرگزاری دانشجو

معاون درمان وزارت بهداشت، به تشریح وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک در جنوب پرداخت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سعید کریمی، با حضور در بیمارستان امام علی (ع) چابهار از مجروحان حادثه تروریستی راسک و چابهار عیادت کرده و از نزدیک در جریان روند درمان مجروحان قرار گرفت. معاون درمان وزارت بهداشت گفت: کادر سلامت در این حادثه با آمادگی کامل هم در حوزه اورژانس پیش بیمارستانی و انتقال مجروحان به بیمارستان و هم در بخش درمان نسبت به مداوای مصدومان با اقدام به موقع،...

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون درمان وزارت بهداشت در جریان عیادت از مجروحان حادثه تروریستی چابهار گفت: در حال حاضر 13 نفر از مجروحان حال عمومی مساعدی دارند‌. معاون درمان وزارت بهداشت در جریان عیادت از مجروحان حادثه تروریستی چابهار گفت: در حال حاضر 13 نفر از مجروحان حال عمومی مساعدی دارند‌. به گزارش عرشه آنلاین، سعید کریمی به همراه دکتر ضاربان، سرپرست دانشکده علوم پزشکی چابهار، دکتر سرور، معاون سازمان اورژانس...

وب‌گاه عصر ایران

معاون درمان وزارت بهداشت به همراه دکتر ضاربان؛ سرپرست دانشکده علوم پزشکی چابهار، دکتر سرور؛ معاون سازمان اورژانس کشور با حضور در بیمارستان امام علی (ع) چابهار از مجروحان حادثه تروریستی راسک و چابهار عیادت کرده و از نزدیک در جریان روند درمان مجروحان قرار گرفتند.

خبرگزاری تسنیم

معاون درمان وزارت بهداشت در جریان عیادت از مجروحان حادثه تروریستی چابهار گفت: در حال حاضر 13 نفر از مجروحان حال عمومی مساعدی دارند‌.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پلیس به دنبال قاتلی است که یک شرور معروف را با شلیک گلوله به قتل رساند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون مرکز حوادث دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از مسمومیت دو خواهر با منوکسید کربن در شاهرود خبر داد و گفت: یک نفر در این حادثه جان باخت. معاون مرکز حوادث دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از مسمومیت دو خواهر با منوکسید کربن در شاهرود خبر داد و گفت: یک نفر در این حادثه جان باخت. به گزارش عرشه آنلاین، محسن مزجی ظهر آدینه ضمن بیان اینکه شب گذشته مسمومیت با گاز منوکسید کربن به اورژانس شاهرود اطلاع...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی لرستان از انفجار یک واحد منزل مسکونی در بروجرد خبر داد.