دوشنبه 11 تیر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی پلیس از رایزنی‌های گسترده امنیتی، انتظامی و دیپلماتیک در خصوص برخورد موثر با تروریست‌های حادثه انتظامی شهرستان راسک خبر داد.

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر مدیریت و حفاظت حیات‌وحش سازمان محیط‌زیست گفت: بر اساس قانون، سازمان محیط‌زیست مرجع قانونی تشخیص گونه‌های مهاجم جانوری است و در فهرستی که تهیه و منتشر کردیم تیلاپیا جزو گونه‌های به شدت مهاجم معرفی شده بنابراین همچنان مجوز پرورش تیلاپیا را صادر نمی‌کنیم.

تهران - ایرنا - معاون اجتماعی بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از توزیع سری جدید بسته‌های «لبخند مادری» در تمامی استان‌های کشور خبر داد.

تهران - ایرنا - سخنگوی سازمان انتقال خون از اجرای پویش مهر فاطمی با شعار "بانوی ایرانی، نبض زندگی و اهدای خون" در مراکز اهدای خون سراسر کشور خبر داد.

تهران - ایرنا - خانه‌های موسوم به «پلاک قرمز» محلی برای پاتوق معتادان و قاچاقچیان مواد مخدر است؛ خانه‌هایی که به عقیده فرمانده فراجا در این خانه را باید با بتن مسدود کرد.

تهران - ایرنا - نتایج یک مطالعه نشان می دهد ورزش صبحگاهی در کاهش وزن بیشترین اثر را دارد؛ این افراد در مقایسه با افرادی که در ساعت دیگر روز ورزش می‌کنند، شاخص توده بدنی و سایز دور کمر کمتری داشتند.

تهران - ایرنا - رئیس جمعیت هلال‌احمر برای رسیدگی ویژه به وضعیت سلامت سینا علیخانی "سفیر سلامت کودکان SMA" دستورات لازم را صادر کرد.

تهران - ایرنا - مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پی بستری و جراحی سینا علیخانی، سفیر کودکان SMA و مبتلا به بیماری آتروفی عضلانی نخاعی در بیمارستان نور افشار تهران توضیحاتی ارائه کرد.

تهران - ایرنا - وزیر کشور در پیامی به فرمانده کل فراجا نوشت: تروریست‌ها و حامیان آنان باید بدانند بی‌تردید در دستان قدرتمند جان برکفان فراجا و سایر نیروهای اطلاعاتی - امنیتی گرفتار خواهند شد و به اشد مجازات خواهند رسید.

تهران - ایرنا - سخنگوی فراجا با اشاره به حمله کور تروریست‌ها به مقر انتظامی در شهرستان راسک گفت: بی‌شک این حمله کور، ددمنشانه و تروریستی بی‌پاسخ نخواهد ماند و انتقام سخت در انتظار جنایتکاران خواهد بود.

تهران - ایرنا - رئیس قوه قضاییه در پیامی شهادت جمعی از نیروهای جان بر کف فراجا در شهرستان راسک استان سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت و بر مجازات عاملان جنایتکار این حادثه تروریستی تاکید کرد.

تهران - ایرنا - معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: 16 میلیون و 22 هزار و 172 نفر تا امروز جمعه 24 آذر در «پویش ملی سلامت» در زمینه بیماری‌های پرفشاری خون و دیابت در سطح کشور، غربالگری شده‌اند که 335 هزار و 952 نفر تاکنون با احتمال ابتلا به پرفشاری خون شناسایی شدند.

تهران - ایرنا - دستورالعمل فروش اینترنتی اقلام دارویی در صورت ابلاغ برای اجرا، به صورت قانونی پای اینترنت را به بازار دارویی کشور باز می کند و باید دید که آیا این رویه راهگشای نظام دارویی کشور خواهد بود یا زمینه را برای دردسرهای بیشتر دارویی فراهم خواهد کرد؟

تهران - ایرنا - بسته اخبار اجتماعی ایرنا در بیستمین روز از آذر به تخصیص 13 درصد مبلغ تجهیزات هنرستان‌ها، تهیه اطلس وضعیت زنان، ساخت مسکن برای مددجویان دو نفره روستایی، راه‌اندازی مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی، تحریم‌ها و کاهش سطح دسترسی بیماران هموفیلی به دارو، افزایش 53 درصدی ارائه تسهیلات به دانشجویان علوم پزشکی و بازار شیرخشک رو به اشباع پرداخته است.

تهران - ایرنا - رئیس قوه قضاییه در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سید علی موحد ابطحی را تسلیت گفت.

تهران - ایرنا - نشست مدیرکل امور بین‌الملل سازمان ملی مهاجرت با رابین ناندی رئیس دفتر یونیسف در جمهوری اسلامی ایران برگزار شد و در آن بر تدوین پیش‌نویس سند همکاری ایران و یونیسف در حوزه پناهندگان تاکید شد.