شنبه 15 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - امام جمعه شاهرود گفت: شورای فرهنگ عمومی 16 سرفصل کاری دارد اما به فضای مجازی و اهمیت آن هیچ توجهی نشده است.

قزوین - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: مشکلات صنایع و واحدهای تولیدی استان باید در سال جهش تولید برای ایجاد رونق اقتصادی و اشتغالزایی به شکل آنی حل و فصل شود.

تهران - ایرنا - مسابقه ملی دانش‌آموزی خلق ایده زیست‌فناوری تیرماه امسال برگزار می‌شود و دانش‌آموزان تا 31 خرداد فرصت دارند که به صورت فردی یا گروهی در این رقابت ثبت‌نام کنند.

خرم‌آباد - ایرنا - همزمان با آغاز هفته جهاد کشاورزی بهره‌برداری و عملیات اجرایی سه طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان سلسله آغاز شد.

تهران - ایرنا - فیلم مستند «گالین» در بخش «به درون دنیا» بخش جدید بیست و ششمین دوره جشنواره مستند شفیلد، پذیرفته شد.

قشم - ایرنا - یونسکو از مدیر ژئوپارک جهانی قشم برای تدریس دوره فشرده مدیریت ژئوپارک‌های جهانی دعوت کرد.

شیراز - ایرنا - فرماندار شهرستان خنج با بیان اینکه زلزله شامگاه سه‌شنبه و چهارشنبه تلفات جانی در این شهرستان نداشت، گفت: تنها برخی خسارت‌های جزئی به برخی منازل مسکونی وارد شد.

قزوین - ایرنا - مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش گفت: افزایش مشارکت اجتماعی دختران با هدف حضور و فعالیت آگاهانه، داوطلبانه و متعهدانه این قشر در اجتماع مورد توجه و در دستور کار این وزارتخانه است.

ساری - ایرنا - با وجود اینکه طبق بررسی‌ها شانس قبولی دانش‌آموزان ریاضی و انسانی تقریبا هشت برابر رشته تجربی در کنکور است، اما تصور فقدان وجود بازار کار در این 2 رشته باز هم دانش‌آموزان را به رشته تجربی سوق می‌دهد.

کرج - ایرنا - استاندار البرز گفت: زیرساخت های فرهنگی در دانشگاه ها، واحدهای صنعتی، آموزش و پرورش و سایر مراکز برای تقویت و ترویج فرهنگ نماز دراین استان فراهم شود.

اهواز - ایرنا - مدیر رسانه‌ای باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: تیم نفت مسجدسلیمان برای حفظ آمادگی بیشتر بازیکنان و قرار گرفتن در شرایط مسابقات، سه بازی تدارکاتی برگزار خواهد کرد.

شهرری - ایرنا - معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 20 (شهرری) گفت: 66 هزار و 240 متر مربع از معابر شهر ری از ابتدای سالجاری تاکنون لکه‌گیری و روکش آسفالت شد.

تهران - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه ورامین گفت: هزار و 200 بسته غذایی در سومین مرحله از کمک مومنانه بین نیازمندان ناشی از شیوع ویروس کرونا در مناطق مختلف شهرستان توزیع شد.

قزوین - ایرنا - هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین روز چهارشنبه از سه واحد تولیدی در شهرک صنعتی لیا بازدید کرد.

دزفول - ایرنا - شهردار دزفول تفکیک از مبدا را بهترین روش مدیریت پسماندهای شهری، کاهش هزینه و زمان بازیافت این پسماندها دانست و گفت: تفکیک پسماند از مبدا را با فرهنگ سازی و آشنایی شهروندان با شیوه‌های تفکیک زباله محقق می‌شود.

یاسوج - ایرنا - رییس امور عشایر لنده گفت: از زمان اجرای کوچ عشایر به مناطق ییلاقی 450 کیلومتر از راه‌های فرعی و اصلی عشایر این شهرستان بازگشایی شد.