سه‌شنبه 10 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - بخشدار جدید بخش مرکزی قم طی آیینی با حضور جمعی از مسوولان استانی منصوب شد.

قم - ایرنا - استاندار قم، با تاکید بر استفاده از ظرفیت صندوق ملی توسعه حرم های مطهر گفت: مدیریت استان درصدد است تا از ظرفیت این صندوق به منظور تسریع در توسعه پروژه های مربوط به حرم مطهر حضرت معصومه (س) بهره برداری نماید.

شیراز - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی گفت: جوانی 25 ساله هنگام شنا در آبشاری در روستای هرایرز از توابع این شهرستان، به علت خفگی در آب، جان خود را از دست داد.

بیرجند - ایرنا - نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: امروزه باید در مسائل اقتصادی شفافیت وجود داشته باشد تا دشمن نتواند در آن ابهامی به وجود آورد.

شیراز - ایرنا - 40 سال از آغاز جنگ تحمیلی علیه ایران اسلامی سپری می‌شود، نبردی که اگرچه 8 سال به طول انجامید اما رشادت‌های رزمندگان مدافع این مرز و بوم را برای همیشه در دل تاریخ جاودانه ساخت، رشادت‌هایی که مسوولان دستگاه‌های اجرایی فارس را بر آن داشت تا پایان سال 99 با تدارک ویژه برنامه‌هایی روایتگر این دلاوری‌ها باشند.

گرگان - ایرنا - آتش‌گرفتن غرفه‌های میوه‌فروشی در گرگان، کشف گوشی‌های قاچاق در گنبدکاووس و آمادگی دادگستری گلستان برای صدور آرای جایگزین در راستای حفاظت از محیط زیست از جمله خبرهای کوتاه روز شنبه گلستان است.

یزد - ایرنا - سفیر کشور افغانستان در ایران عصر شنبه با حضور در بیمارستان‌های شهید صدوقی و شهید رهنمون یزد با مصدومان حادثه هفته گذشته خودرو حامل اتباع غیرمجاز این کشور عیادت کرد.

تهران - ایرنا - نیروهای دولت وفاق لیبی گفتند که یک فروند پهپاد اماراتی وابسته به نیروهای خلیفه حفتر را در غرب شهر سرت سرنگون کردند.

بجنورد - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: مشکل حقوقی استان ما با استان گلستان در خصوص پارک ملی گلستان در سازمان مدیریت بحران کشور طرح شده است که این مساله به‌زودی در نشستی مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

تهان - ایرنا - تیم فوتبال بورسیادورتموند در دیدار خانگی برابر هرتابرلین به برتری یک بر صفر دست یافت.

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: راه مقابله با بیماری کرونا صرفا بستن مشاغل و کسب و کار مردم نیست و فرمانداران باید برای اطمینان از اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی بصورت جدی بر اماکن عمومی و ادارات نظارت داشته باشند.

لندن - ایرنا - پلیس لندن روز شنبه (17 خرداد) برای متفرق کردن معترضان به نژادپرستی مقابل دفتر نخست وزیری انگلیس به خشونت روی آورد.

مشهد - ایرنا - وزیر امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر واگذاری اموال و دارایی‌های مازاد دستگاه‌های دولتی در استانها گفت: برازنده این دولت نیست که دستگاه‌های دولتی در سراسر کشور دارایی‌ها و اموال مازاد داشته باشند لذا باید برنامه‌ای برای واگذاری این اموال تدوین شود و دولت در این زمینه مشوقهایی نیز درنظر گرفته است.

ساری - ایرنا - نماینده مردم ساری و میاندورد در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مردم در مجلس یازدهم پیش از طرح شفافیت آراء که در جای خودش می تواند پیگیری شود، از همین آغاز کار نمایندگی میزان اموال و دارایی خود و خانواده‌شان را اعلام کنند.

زاهدان - ایرنا - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: سه برادر از توابع بخش مرکزی زابل به دلیل عدم آشنایی به فن شنا در رودخانه سیستان غرق شدند.

تهران - ایرنا - یک فعال اقتصادی معتقد است محصولات تولید شده در کشور کیفیت بالایی دارند و اگر تحریم‌ها برداشته شود می‌توانیم حرف اول را در بازارهای منطقه بزنیم.