سه‌شنبه 10 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف 270 کیلو مرفین در عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

قم - ایرنا - مدیر حوزه های علمیه کشور گفت: حوزه علمیه در برخی قلمروهای علمی، اجتماعی و سیاسی عقب نشسته است. اگر نظام از حوزه مطالبه کند، لازم است حوزه پاسخ گو باشد که چرا به موضوعات جدید وارد نشده و تئوری تولید نکرده است.

سنندج - ایرنا - رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سقز با بیان اینکه کامیون حامل چوب آلات قطع شده در روستای کسنزان این شهرستان متوقف شد، گفت: از این کامیون چهار هزار و 500 کیلوگرم چوب قاچاق کشف و ضبط شد.

سنندج - ایرنا - نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رشد جمعیت استان کردستان گفت: یکی از مهمترین مشکلات آموزش و پرورش در این استان کمبود فضای آموزشی و نیروی انسانی است.

یزد - ایرنا - سرپرست تیم یزدلوله در لیگ دسته سه فوتبال کشور گفت: هزینه هر بار آزمایش برای بازیکن در مورد کرونا سه میلیون و 500 هزار ریال است و باید در پنج نوبت این کار برای یک نفر تکرار شود که به دلیل هزینه بالا قادر به تامین و پرداخت آن نیستیم.

آستارا - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار تالش از مرگ 2 نفر و مصدومیت یک نفر در تصادف رانندگی در محدوده روستای گردشگری قروق این شهرستان خبر داد.

بروجرد ایرنا رییس سازمان فضای سبز شهرداری بروجرد گفت: تمام پارک‌ها و بوستان‌های این شهر در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

تهران - ایرنا - تهیه‌کننده برنامه ویدئویی «کتاب نگار»، گفت: این برنامه به هدف معرفی کتاب‌های مطرح در حوزه‌های تخصصی و تشویق به کتاب خوانی مردم تیه و تولید می‌شود.

سنندج - ایرنا - فرماندار ویژه سقز با بیان اینکه امسال تولید 185 هزار تن گندم تضمینی در این شهرستان پیش بینی می شود، گفت: باید بسترهای لازم برای خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان فراهم شود.

دزفول - ایرنا - سه هکتار از جنگل‌های زاویه مشعلی دزفول دچار آتش سوزی شده که تلاش برای اطفای آتش ادامه دارد.

خرم‌آباد - ایرنا - رییس سازمان جهادکشاورزی لرستان گفت: 71 طرح عمرانی و زیرساختی این نهاد با بهره مندی سه هزار و 327 خانوار تکمیل شده و آماده بهره برداری است.

قزوین - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از کشف جسد نوجوان 14 ساله در رودخانه کاران چال بخش رودبار الموت شرقی خبر داد.

اردبیل - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت: تعداد شهرک‌های صنعتی بخش خصوصی اردبیل در دولت تدبیر و امید از یک شهرک به مساحت 26 هکتار به 6 شهرک به مساحت 196 هکتار افزایش یافته است.

بجنورد - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی اسفراین گفت: سه هزار و 200 هکتار از کشتزارها و مراتع این شهرستان خراسان شمالی به آفت ملخ آلوده شده که عملیات مبارزه با آن آغاز شده است.

بروجرد - ایرنا - فرمانده انتظامی بروجرد گفت: در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده سه کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان کشف و ضبط شد.

اهواز - ایرنا - شهرستان باغملک از هشت دهستان تشکیل شده‌است که اکثر روستاهای آن با مشکل کم‌آبی مواجهند، آب بیشتر این روستاها به صورت جیره‌بندی و دو تا سه ساعت در شبانه‌روز تامین می‌شود، آب‌گرمک، آبگندو، تیغن علیا، چلچلک و دره‌نی از جمله این روستاها هستند، کیفیت آب این روستاها نیز مورد تایید مردم نیست و اهالی برخی روستاها با تانکر آب شرب موردنیاز خود را تهیه می‌کنند. فرسوده بودن خطوط...