سه‌شنبه 10 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

یزد _ایرنا_ استاندار یزد در پیامی به مناسبت هفته محیط زیست, تبدیل فرهنگ حفاظت از این بخش به مطالبه عمومی را خواستار شد.

زاهدان - ایرنا - بر اساس تصمیم گیری‌های انجام شده ساعت کار دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان به منظور مدیریت مصرف انرژی از امروز یکشنبه با برنامه جدید اجرایی می‌شود.

شهرری - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ری گفت: برداشت گندم از 11 هزار و 900 هکتار از کشتزارهای این شهرستان آغاز و تا اواسط تیر ماه ادامه خواهد داشت شد.

ارومیه - ایرنا - معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: از ابتدای سال جاری 938 فقره پرونده تخلف اصناف در این استان شناسایی و تشکیل شده که میزان تخلف این پرونده ها به بیش از 50 میلیارد ریال می‌رسد.

تهران - ایرنا - یک جامعه شناس گفت: عادی شدن کرونا برای جامعه به طور کلی اتفاق افتاده، اما عادی شدن این شرایط از طرفی برای اقتصاد و آموزش مناسب است و از طرفی بار سنگینی را به دوش کادر بهداشت و درمان وارد می‌کند.

تهران - ایرنا - امروزه انواع سرقت‌ها با روش و مدل‌های مختلف را در جامعه می‌بینیم و گوشی‌قاپی یکی از مهمترین و رایج‌ترین آنها در تهران است.

شیراز - ایرنا - نخستین نشانه‌های گرما، آغازگر مشکل کم‌آبی یا بی‌آبی برخی محلات حاشیه‌ای و روستاهای اطراف جهرم می‌شود که مسئولان اعلام کرده اند نسبت به رفع این مشکلات اقدام کرده‌اند یا در شرف حل شدن هستند.

بجنورد - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: 92 میلیارد ریال برای اجرای رزمایش همدلی و اطعام مهدوی در این استان از محل کمک‌های کمیته امداد، نیکوکاران، بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی تامین و در ماه مبارک رمضان هزینه شد.

زنجان - ایرنا - مسوولان استان زنجان در تلاش برای رفع موانع و مشکلات بر سر راه طرح اقدام ملی مسکن هستند تا اجرای این پروژه بدون هر مانعی به سرانجام برسد و شهروندان فاقد مسکن صاحب سرپناهی شوند.

ارومیه - ایرنا - استاندار آذربایجان‌غربی بر لزوم تقویت نظارت بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در صنوف، دستگاه‌های اداری و بازارها تاکید کرد و گفت: روند نگران‌کننده شیوع بیماری کرونا می‌طلبد تا مردم و مسوولان نسبت به اجرای فاصله‌گذاری هوشمند، حساسیت بیشتری داشته باشند تا زمینه جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری فراهم شود.

سبزوار - ایرنا - فرمانده انتظامی سبزوار گفت: با تلاش مأموران دایره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی این شهرستان 13 دستگاه خودروی صفر احتکاری کشف و شناسایی شد.

کرمانشاه - ایرنا - زلزله که آمد همه چیز را با خود برد، خرابی‌های آن یک طرف غم از دست رفتن شغل و محل کسب درآمد برای خیلی‌ها از طرف دیگر داغ آن حادثه را دوچندان کرد اما امروز و پس از گذشت حدود 31 ماه از آن واقعه فرصت‌های شغلی ایجاد شده را می‌توان مرهمی بر زخم زلزله‌زدگان کرمانشاهی دانست.

تربت‌حیدریه - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت‌حیدریه با اشاره به ظرفیت‌های تولیدی بخش کشاورزی این منطقه بر لزوم راه‌اندازی و فعال کردن فروشگاه‌های تعاونی در روستاها، بخش‌ها، دهستان‌ها و مناطق شهری تاکید کرد.

مشهد - ایرنا - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: یک جوان بر اثر سقوط از ارتفاعات گوجگی واقع در منطقه تبادکان شهرستان مشهد جان باخت.

روزنامه‌های خراسان رضوی روز یکشنبه هجدهم خرداد 1399 مطالب متنوعی منتشر کردند که عنوان‌های برجسته آنها مرور می‌شود.