سه‌شنبه 10 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سامانه پایش کاربری و پوشش اراضی کشور که پارسال راه اندازی شده بود، با اضافه شدن نقشه‌های کاربری اراضی حوضه‌های آبریز کرخه و مرزی غرب بروز رسانی شد.

اصفهان - ایرنا - پیش بینی سه روز آینده وضعیت هوای استان و کیفیت هوای کلانشهر اصفهان در روز یکشنبه هجدهم خرداد 1399

بندرعباس - ایرنا - بخت‌های جامانده در کرونا در استان هرمزگان درحالی این روزها با ساز و دهل به استقبال خوشبختی رفتند که در سایه سهل‌انگاری ها باعث افزایش شمار مبتلایان به این ویروس در جشن خود شده‌اند.

قزوین - ایرنا - عملیات احداث فاز نخست مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی شهید رجایی بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین تکمیل و آماده بهره‌برداری شده است.

تهران - ایرنا - بازیکن اسبق استقلال گفت: باید اعتراف کنم بعد از اینکه دروازه استقلال را باز کردم چیزی به خاطر ندارم و حتی می‌توانم بگویم 40 دقیقه در جریان بازی نبودم. حسابی تحت فشار بودم و ناسزاهای زیادی را شنیدم، صادقانه اعتراف می‌کنم شادی خوبی انجام ندادم.

ارومیه - ایرنا - رییس مرکز وکلای قوه قضاییه در آذربایجان‌غربی گفت: وکلای استان آماده حمایت از سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه حفظ محیط زیست بوده و علاوه بر ارائه مشاوره‌های حقوقی، وکالت معاضدتی برای این افراد انجام می‌دهند.

مشهد - ایرنا - رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان رضوی گفت: 495 مصوبه از مجموع چهار هزار و 184 مصوبه ستاد اقتصاد مقاومتی در کشور معادل 11.8 درصد مربوط به این استان است که تاکنون 72 درصد آنها اجرا شده است.

کرمان - ایرنا - مدیر مخابرات منطقه کرمان گفت: شرکت مخابرات ایران با پیگیری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و تلاش شبانه روزی همکاران مخابرات در سال جهش تولید موفق به ایجاد زیرساخت‌ها و راه‌اندازی تلفن و اینترنت پرسرعت FTTH رایگان در شهرک الله‌آباد کرمان شد.

قزوین - ایرنا - قزوین با رشد 35 درصدی نسبت به میانگین بلند مدت، دومین ترسالی خود را پس از سال گذشته تجربه می‌کند.

تهران - ایرنا - عضو پیشین کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی عقیده دارد: موضوع فرهنگ همیشه در حد شعار باقی مانده است؛ همواره در گفتار بیان می‌شود که انقلاب ما انقلابی فرهنگی بوده است و این واژه فرهنگ همواره در صحبت‌ها هست ولی در عمل متأسفانه فرهنگ را همواره کالایی تجملی دیده‌ایم.

تهران - ایرنا - یک روانپزشک گفت: با ورود غیرمنتظره ویروس کرونا به کشور و نیز اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی، اضطراب اجتماعی گریبان همه افراد جامعه از بیماران زمینه ای را گرفته است.

پکن - ایرنا - جمعی از فعالان کره ای امروز یکشنبه برای دومین بار در مرکز سئول تظاهرات برگزار کردند تا حمایت خود را از جنبش ضد نژادپرستی در ایالات متحده که پس از مرگ "جورج فلوید" شعله ور شد، ابراز کنند.

مهاباد - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی مهاباد گفت: بارش‌های دیرهنگام پاییزه موجب بروز 2 هزار و 230 میلیارد ریال خسارت در محصولات کشاورزی این شهرستان شده است.

تهران - ایرنا - یک فعال حقوق زنان معتقد است پرونده قتل رومینا یک متهم ندارد و ساختارها و نگرش‌های غلطی که سبب این جنایت شد باید تغییر کنند.

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: میزان دما هوای این استان طی 24 ساعت گذشته 2 تا 8 درجه سانتیگراد خنک شده است.

کرمان - ایرنا - رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان از اعلام اسامی برگزیدگان پویش دانش‌آموزی استانی "عطر اردیبهشت" در کرمان خبر داد.