سه‌شنبه 10 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

بر اساس تصمیم‌های جدید شورای سلامت کیش قرار است جنگ‌ها و کنسرت‌ها دوباره به کیش باز گردند. به این ترتیب شب‌های جزیره جانی دوباره خواهند یافت.

پکن - ایرنا - ژاپن قصد دارد به منظور مقابله با همه گیری جهانی ویروس کرونا، ورود شهروندان خارجی از 18 کشور دیگر را ممنوع کند.

کرمان - ایرنا - رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کرمان از واژگونی یک دستگاه سمند در بلوار جمهوری شهر کرمان، کشته شدن چهار نفر و مجروحیت سه نفر دیگر از سرنشینان این خودرو خبر داد.

تهران - ایرنا - شبکه خبری سی‌ان‌ان فاش کرد که دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا خواستار استقرار 10 هزار نیروی ارتش در شهرهای مختلف این کشور برای سرکوب اعتراض ها بوده است.

تهران - ایرنا - آخرین آمارها حاکی است که شمار فوت‌شدگان ناشی از کووید19 در سراسر جهان از 400 هزار نفر فراتر رفت و شمار مبتلایان در حال رسیدن به 7 میلیون نفر است.

تهران - ایرنا - وزیر انرژی مکزیک اعلام کرد که این کشور به توافق اوپک‌پلاس برای تمدید کاهش تولید نفت تا پایان ماه ژوئیه دیگر، نمی‌پیوندد.

تهران - ایرنا - حزب الله لبنان در واکنش به برخی شعارهای هنجار شکنانه فرقه ای و مذهبی در جریان درگیری روز شنبه میان شماری از تظاهرکنندگان، نسبت به ایجاد فتنه و سوء استفاده افراد هشدار داد.

تهران - ایرنا - نخست وزیر لبنان هرگونه اهانت به نمادهای مورد احترام مذاهب را محکوم کرد و خواستار هوشیاری شهروندان کشورش در این زمینه شد.

تهران - ایرنا - برخی جمهوریخواهان ابراز نگرانی کرده‌اند که عملکرد ترامپ در قبال کرونا و اعتراض های به قتل جورج فلوید باعث به خطر افتادن اکثریت این حز در سنای آمریکا شود.

تهران - ایرنا - رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) از جنبش فتح خواست، تصمیمی تاریخی و حقیقی در قبال گروه‌ها و جریان‌های ملی و اسلامی فلسطین اتخاذ کند.

مسکو - ایرنا - معاون وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد: برای پیشگیری از وخامت اوضاع در عرصه انتشار کرونا، روسیه مرزهای خود را با حداکثر احتیاط بازگشایی می‌کند.

یاسوج - ایرنا - معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج آخرین وضعیت کلاس‌ها و امتحانات دانشجویان این دانشگاه را اعلام کرد و گفت: به منظور جلوگیری از تجمع دانشجویان در دانشگاه، دانشجویان را براساس ورودی‌های مختلف تقسیم بندی کردیم.

گچساران - ایرنا - سرپرست شبکه بهداشت ودرمان گچساران گفت: از یک ماه پیش تاکنون35 واحد صنفی متخلف که مراقبت های بهداشتی پیشگیری از ویروس کرونا را رعایت نکرده اند پلمپ شدند.

دزفول - ایرنا - آتش سوزی بیشه‌زارهای زاویه مشعلی دزفول پس از ساعت‌ها تلاش ماموران آتش‌نشانی مهار شد.

ایرنا - یاسوج - نشست ستاد مقابله با کرونا روز شنبه با حضور استاندارکهگیلویه و بویراحمد و دستگاه های عضو این ستاد در یاسوج برگزار شد.

یاسوج - ایرنا - با حضور مسئولان و متنفذین محلی روز شنبه با وساطت ریش سفیدان و بزرگان ایل در واپسین لحظات، جوانی در یاسوج از چوبه دار نجات یافت.