سه‌شنبه 10 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: با کمک نخبگان و رسانه‌ها فرهنگ جدیدی را در بستر خدمت به مردم پدید می‌آوریم.

قم - ایرنا - نخستین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات متهمان شرکت ساینا شیمی بهشت در دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اخلالگران و مفسدان اقتصادی با حضور متهمان وکلا، دادستان و ریاست قاضی قاسمی در قم برگزار شد.

اهواز - ایرنا - رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری باغملک گفت: آتش‌سوزی در جنگل‌های بلوط منطقه ابوالعباس این شهرستان به صورت کامل مهار شد.

سمنان - ایرنا - تشکیل کانون ملی گردشگری در شاهرود و موفقیت 6 اثر صنایع دستی در دریافت مهر اصالت ملی، دو خبر از اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان بود.

اهواز - ایرنا - تیم فوتبال فولاد خوزستان به دلیل بدهی به 2 بازیکن برزیلی سابق خود، با حکم فیفا از سه پنجره نقل و انتقالاتی محروم شد.

اهواز - ایرنا - رییس کارگروه چغندرقند پاییزی خوزستان گفت: 511هزار تن محصول چغندرقند تاکنون از مزارع این استان برداشت و به هشت کارخانه قند کشور ارسال شده‌است.

قم - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم از اجرای طرح جهادی احداث شبکه خودنگهدار در قم خبر داد و گفت: در مرحله سوم این طرح چهارهزار و 200 متر شبکه خودنگهدار در این استان احداث شد.

تهران - ایرنا - بایرن مونیخ با کسب یک برد دیگر، یک قدم دیگر به یک قهرمانی دیگر در بوندسلیگای آلمان نزدیک‌تر شد و رکوردهای جالبی نیز به ثبت رسید.

یاسوج - ایرنا - سرپرست مرکز بهداشت بویراحمد گفت: مراکز توانبخشی، نگهداری سالمندان و کودکان بی سرپرست واقع در این شهرستان از نظر فضای فیزیکی و بهداشتی چندان مطلوب نیستند.

تهران - ایرنا - براساس اعلام نایب رییس باشگاه وستهم، زمانی که فصل 2019 - 2020 لیگ جزیره از سر گرفته شود، ورزشگاه‌ها به سه منطقه تقسیم خواهند شد.

تهران - ایرنا - مدیر ارشد اجرایی لیگ برتر انگلیس به طور تمام و کمال «درخواست‌های مطرح شده را مبنی بر ممانعت از تغییر مالکیت نیوکاسل توسط ائتلاف سعودی از جمله خواسته نامزد «جمال خاشقچی»، مورد بررسی قرار خواهد داد.»

سمنان - ایرنا - مدیر بورس منطقه سمنان گفت: بیش از 64 میلیون سهم به ارزش 613 میلیارد ریال هفته گذشته در بورس این منطقه داد و ستد شد.

شیراز - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با تاکید بر رعایت اصول بهداشتی از سوی اماکن عرضه کننده مواد غذایی به ویژه در شرایط شیوع بیماری کرونا گفت: از ابتدای فروردین 99 تا کنون، 203 واحد صنفی به سبب بی‌توجهی این اصول و خطرات ناشی از انتقال این بیماری در این شهرستان پلمب شد.

قزوین - ایرنا - معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: سهم گمرک در شکوفایی اقتصادی کشور و استان بسیار برجسته است و مدیریت ارشد قزوین برای تقویت آن تلاش خواهد کرد.

لندن - ایرنا - رهبران دو حزب اصلی سیاسی انگلیس خواستار واکنش صریح نخست وزیر این کشور به سرکوب تظاهرکنندگان آمریکایی توسط پلیس این کشور شدند.

سنندج - ایرنا - شهردار مریوان گفت: مجهزترین کارخانه آسفالت استان کردستان با اعتباری بیش از 20 میلیارد ریال توسط شهرداری مریوان در راستای ایجاد درآمد پایدار افتتاح و راه‌اندازی شد.