سه‌شنبه 10 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

یاسوج - ایرنا - استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی دو شهر یاسوج و گچساران را در وضع زرد بیماری کرونا قرار داد.

یاسوح - ایرنا - فرماندار بهمئی با اشاره به افزایش روبه رشد آمار مبتلایان به ویروس کرونا در این شهرستان گفت: سختی های پیشگیرانه برای مقابله با این ویروس تشدید می شود.

تهران - ایرنا - مخالفان طرح الحاق کرانه باختری و منطقه غور اردن به فلسطین اشغالی، شنبه شب در میدان رابین شهر تل آویو تظاهرات کردند.

تهران - ایرنا - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اعضای شورای عالی کار در نشست تعیین حق مسکن کارگران پس از گذشت ساعت‌ها مذاکره با تصویب افزایش 200 هزار تومانی حق مسکن کارگران موافقت کردند.

همدان - ایرنا - نمایندگان شهرهای مختلف استان همدان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم عدالت در وصول مالیات تاکید کردند و معتقدند در شرایط اقتصادی کنونی باید رعایت حال مردم را کرد.

تهران - رسانه ها از درگذشت دبیرکل پیشین جنبش جهاد اسلامی فلسطین خبر دادند.

اهواز - ایرنا - معاون عمرانی استانداری خوزستان گفت: خط انتقال آب از تاسیسات شیبان به صفیره به منظور افزایش فشار و حجم آب در بخش غیزانیه اهواز به بهره‌برداری رسید.

تهران - ایرنا - دیپلمات بلندپایه روسیه در وین گفت که ایران دسترسی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را به تاسیسات هسته‌ای خود رد نمی‌کند.

همدان - ایرنا - استاندار همدان گفت: 63 طرح در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام جهش تولید مزین شده در این استان بهره‌برداری می‌شود.

نیویورک - ایرنا - صدها شهر ایالات متحده آمریکا در روز شنبه شاهد خیزش عمومی ضد تبعیض و نابرابری نژادی نهادینه شده در این کشور بود.

همدان - ایرنا - استاندار همدان با تاکید بر اینکه آخر تیرماه پایان کار مدیران پروازی استان است گفت: فرمانداران در این مهلت یک ماهه این مدیران را تعیین تکلیف کنند.

ایلام - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: یک میلیارد و 700 میلیون ریال تجهیزات پزشکی به بیمارستان شهرستان تازه تاسیس هلیلان اختصاص یافت.

یزد - ایرنا - امام جمعه ابرکوه گفت: امروز فضای مجازی همه دنیا حرف اول را می زند و هم تریبونی در جهت نشر اباطیل و هم منبری برای ترویج حقایق است، اگر فضای مجازی به دست اشخاص صالح مدیریت شد، ترویج دهنده شعائر، ارزش‌ها و فضیلت‌هاست و تعالی انسانی در این فضا صورت می‌گیرد.

ساوه - ایرنا - فرمانده انتظامی ساوه گفت: در یکی از روستاهای این شهرستان، پسری به دلیل تخریب مزرعه با پدر خود درگیر شد و او را با ضربات بیل به قتل رساند.

تهران - ایرنا - سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: حدود 2 هزار مترمربع از علف‌زارهای اطراف زندان اوین دچار آتش‌سوزی شد.

تهران - ایرنا - مجوزهای تازه سازمان سینمایی برای ساخت هشت فیلم سینمایی در حالی صادر شد که شورای ساخت موافقت خود با فعالیت 7 تهیه‌کننده جدید در سینما و شبکه نمایش خانگی را هم اعلام کرد.