چهارشنبه 11 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری شوشتر گفت: آتش‌سوزی در بیشه‌زارهای این شهرستان پنجشنبه شب مهار شد.

ساوه - ایرنا - دهیار روستای نیوشت ساوه دقایقی پیش از مهار آتش سوزی در مراتع این منطقه خبر داد.

تهران - ایرنا - سامانه پدافند هوایی ارتش سوریه، پنجشنبه شب موشک‌های شلیک شده از جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به حومه شهر حماه را رهگیری و دفع کرد.

تهران - ایرنا - مدیر اجرایی شرکت فناوری اپل روز پنجشنبه در نامه‌ای در اعتراض به قتل جورج فلوید، ریشه‌های عمیق نژادپرستی در آمریکا را محکوم کرد.

کرمانشاه - ایرنا - مسوول روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه بااشاره به تجمع امروز (پنجشنبه 15 خرداد) جمعی از دانشجویان و طلاب مقابل دادسرای عمومی به منظور محکومیت حادثه شهرک فدک، گفت: به مردم استان اطمینان می دهیم دستگاه قضایی به جد پیگیر محاکمه عاملین اصلی این حادثه است.

سنندج - ایرنا - تصادف رانندگی در جاده فرعی (روستای جعفرآباد) بخش مرکزی شهرستان دیواندره یک کشته بر جا گذاشت.

اهواز - ایرنا - مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با بیان اینکه تاکنون 52 آتش‌نشان اهوازی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند، گفت: پنج آتش نشان در جریان عملیات‌های هفت روز گذشته دچار این بیماری شده‌اند.

تهران - ایرنا - سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه با اعلام خبر آزادی مایکل ری وایت تبعه آمریکا که به دلیل جرایم امنیتی و نیز شکایت شاکیان خصوصی به زندان محکوم شده بود، گفت: با جلب رضایت مادی و معنوی شاکیان خصوصی توسط وایت، نامبرده در مورد سایر جرایم خود مشمول رافت اسلامی شده و با توجه به گذراندن بخشی از دوره محکومیت خود و با در نظر داشت ملاحظات حقوق بشری، امروز پنجشنبه 15 خرداد...

اهواز - ایرنا - شهردار قلعه‌تل از توابع شهرستان باغملک از مهار آتش در تپه تاریخی این شهر خبر داد.

اهواز - ایرنا - شعله‌های آتش، جنگل‌ها و مراتع بخش آبژدان اندیکا را درنوردید و به منطقه شیرین آب بخش مرکزی این شهرستان رسید.

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی از چند روستا در شهرستان بیرجند بازدید و روند اجرای طرح‌های عمرانی را در این مناطق از نزدیک بررسی کرد.

تهران - ایرنا - محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در توئیتی با تائید آزادی مجید طاهری از زندان آمریکا تایید کرد که این روند می‌تواند برای همه زندانیان رخ بدهد.

آستارا - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار تالش از غرق شدن یک مسافر تهرانی در منطقه شنا ممنوع و خطرآفرین آب‌های ساحل تکی‌آباد این شهرستان خبر داد.

مراغه - ایرنا - مدیر شهرک صنعتی مراغه از جذب و سرمایه‌گذاری 393 میلیارد تومانی در این شهرک در سال گذشته در قالب هشت طرح سرمایه‌گذاری خبرداد.

تهران - ایرنا - نخست وزیر کویت اعلام کرد که نسبت تعداد کارگران خارجی شاغل در این کشور از 70 درصد به 30درصد کاهش خواهد یافت.

رشت _ ایرنا_ مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان گفت: نماز جمعه فردا در 21 شهر استان برگزار می شود.