چهارشنبه 11 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شبکه فاکس نیوز شامگاه پنجشنبه از احتمال آزادی مجید طاهری در ازای آزادی مایک وایت خبر داد.

قصرشیرین - ایرنا - معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: در آتش سوزی عصر پنجشنبه در مجموع 2 هکتار از مزارع گندم و 70 هکتار از پسماندهای کشاورزی در روستاهای «میرمیرو، کوئیک و بازگیر» از توابع این شهرستان دچار حریق شد که این آتش‌سوزی به همت نیروهای امدادی، مردم و ارتش مهار شد.

آستارا - ایرنا - رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا از برگزاری مسابقه مجازی خاطره و عکس خانه‌نشینی شهروندان، برای ترویج خودداری از حضور غیرضروری در اجتماعات و مقابله با شیوع بیماری کرونا خبر داد.

یزد - ایرنا - منتخب مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: با استفاده از ظرفیت پارک علمی و فناوری این منطقه می تواند در آینده به شهر هوشمند تبدیل شود.

شهرکرد - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری از مهار آتش‌سوزی در جنگل‌های بلوط بلند کارون 4 خبر داد.

تهران - ایرنا - محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در توئیتی با بیان اینکه 57 سال پیش مردم ایران همراه با امام خود فریاد زدند که «ما نمی‌توانیم نفس بکشیم»، گفت: امام خمینی (ره) زانوی آمریکا را از روی گلوی مستضعفان برداشت.

قزوین - ایرنا - مراسم گرامیداشت قیام 15 خرداد در جوار حرم حضرت حسین ابن علی ابن موسی الرضا (علیه السلام) عصر پنجشنبه در قزوین برگزار شد.

سنندج - ایرنا - رییس اداره حفاظت محیط زیست سروآباد از نجات جان 2 راس بچه بزکوهی در منطقه حفاظت شده کوسالان و شاهو این شهرستان خبر داد.

اهواز - ایرنا - همزمان با افزایش دمای هوا در اهواز و نزدیک شدن به دمای 50 درجه سانتیگرادی، قطع شدن برق در برخی نقاط اهواز باعث کلافگی مردم شده‌است.

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت: امام راحل با همه وجود به نقش مردم در اداره حاکمیت باور داشتند و انقلاب و تداوم آن را با این پشتوانه محقق کردند.

بجنورد - ایرنا - رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شیروان گفت: یک و نیم هکتار از مراتع روستای چپانلو واقع در بخش مرکزی این شهرستان دچار آتش سوزی شد.

بجنورد - ایرنا - مدیر امور زراعت سازمان جهادکشاورزی خراسان شمالی از انجام مبارزه با بیماری‌های برگی در 10 هزار هکتار از کشتزارهای استان خبر داد که با توجه به گستره 200 هزار هکتاری اراضی گندم و جو بسیار کم است.

لندن - ایرنا - وزیر حمل و نقل انگلیس اعلام کرد که از 15 ژوئن (26 خرداد) استفاده از ماسک صورت در وسایل نقلیه عمومی این کشور اجباری می‌شود.

تهران - ایرنا - نمایندگان دموکرات مجلس سنا آمریکا روز پنجشنبه به احترام جورج فلوید رنگین پوست کشته شده بدست پلیس، هشت دقیقه سکوت کردند.

بیرجند - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: افزایش آمار مبتلایان به کرونا جای نگرانی دارد و از مردم می‌خواهیم که کماکان در کنترل و مهار این ویروس همراهی کنند.

قزوین - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: قرارگرفتن در بین استان‌هایی که با موج دوم شیوع بیماری کرونا مواجه شده‌اند باعث می‌شود تا این بیماری همچنان در کمین شهروندان قزوینی باشد.