چهارشنبه 11 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

بلگراد - ایرنا - در دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران در بلگراد با معاون نخست وزیر و وزیر راه و ساختمان، حمل‌ونقل و ساختارهای زیر بنایی صربستان، گسترش همکاری‌های دوجانبه در زمینه حمل‌ونقل هوایی، جاده‌ای و زیرساختاری مورد تاکید قرار گرفت.

دهلی نو - ایرنا - وزارت کشور هند 2 هزار و 200 عضو گروه اسلامی "جماعت تبلیغی" از 47 کشور که قوانین مقابله با کرونای این کشور را نقض کرده بودند، در فهرست سیاه قرار داد.

تهران - ایرنا - معاون درمان وزارت بهداشت گفت: از اولین روزهای تشحیص کرونا در کشور، کمیته علمی با حضور بیش از 40 نفر از اساتید و متخصصان رشته های مختلف پزشکی تشکیل شد و تا کنون 6 دستورالعمل تشخیص و درمان سرپایی و بستری کرونا ویروس در کشور تدوین و ابلاغ کرده است.

تهران - ایرنا - رییس سازمان دامپزشکی کشور دستور داد تا در صورت گزارش حیات وحش آسیب‌دیده در آتش سوزی‌های زاگرس، نسبت به مداوای حیوانات اقدام شود.

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر نظارت بر توزیع شرکت توانیر گفت: وضعیت ساختمان‌های تازه‌ساز تهران از نظر سیم‌کشی‌های برقی با کمک سازمان نظام مهندسی مورد پایش جدی‌تر قرار می‌گیرد.

تهران - ایرنا - عضو شورای سیاسی حزب‌الله لبنان می‌گوید، پیروزی برصهیونیست‌ها بشارت امام خمینی (ره) بود که بر مبارزان راه مقاومت وعده داده شد و امروز تحقق مرحله به مرحله آن را در منطقه شاهد هستیم.

بوشهر - ایرنا - بهره‌برداری از 9 پروژه برق رسانی در روز پنجشنبه نیمه خرداد در قالب پویش الف - ب - ایران با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهوری زمینه سرمایه‌گذاری و اجرای طرح‌های زیرساختی در زمینه رونق و جهش تولید را فراهم کرده‌است.

بندرعباس - ایرنا - رییس کل دادگستری هرمزگان گفت: از ابتدای هفته جاری تاکنون ماموران انتظامی استان با هماهنگی مسوولان قضایی موفق به کشف 994 کیلو و 881 گرم انواع موادمخدر از قاچاقچیان شدند.

تهران - ایرنا - مسابقات آنلاین قهرمانی جوانان آسیا در بخش پسران امروز (پنجشنبه) برگزار شد و آرش طاهباز از ایران با ریتینگ 2302 عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد.

ایرنا - تهران - 8 پروژه وزارت نیرو در استان‌های بوشهر و آذربایجان غربی در چارچوب کاروان «هر پنجشنبه، افتتاح طرح‌های زیربنایی در کشور» روز پنج شنبه با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهور و رضا اردکانیان وزیر نیرو از طریق ویدیو کنفرانس بهره برداری شدند.

بجنورد - ایرنا - سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: این اداره کل 271 میلیارد و 452 میلیون ریال به پیمانکاران راهسازی بدهکار است.

زاهدان - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این استان نیاز به تفکر، تلاش و کار جهادی دارد و لازمه کار جهادی تحول در تفکر و تغییر نگاه همه مسوولان استانی است.

کابل - ایرنا - معان اول رییس جمهوری افغانستان اعلام کرد که شماری از اعضای خانواده و دفترش به ویروس کرونا مبتلا شده و از مردم خواسته است که شرایط ایمنی و بهداشتی را بر حافظت از خود در برابر این ویروس مهلک را رعایت کنند.

تهران - ایرنا - مربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت: هواداران نساجی مرا به یاد هواداران لیورپول می‌اندازند و انگیزه‌ای که به تیم تزریق می‌کنند با هیچ کلمه‌ای قابل توصیف نیست.

سنندج - ایرنا - مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: از ابتدای امسال تا پایان اردیبهشت بیش از چهار میلیون و 100 هزار لیتر نفتگاز در بین بهره برداران بخش کشاورزی دیواندره توزیع شده است.

بجنورد - ایرنا - کارشناس عملیات و ترافیک پلیس راه خراسان شمالی گفت: تردد وسایل نقلیه در محورهای استان که از دیروز به حالت نیمه سنگین درآمده بود، امروز به روال عادی خود برگشته است.