چهارشنبه 11 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - به اعتراف گارد ملی آمریکا، برای کنترل و متفرق کردن اعتراضات مردمی در این کشور از پلیس زندان‌ها استفاده شده است.

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان گفت: بیش از 15 هزارتن گندم مازاد برنیاز کشاورزان استان تاکنون خریداری شده است.

تهران - ایرنا - فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران گفت: تردد در محور هراز روز جمعه 16 خرداد از ساعت 10 صبح به دلیل افزایش تردد از شرق استان تهران به طرف استان‌های شمالی محدود و مسدود می شود.

تهران - ایرنا - «حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس بامداد جمعه حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به سوریه را تجاوز تازه صهیونیست‌ها دانست و گفت که این تجاوز با قلدرمابی و زورگویی آمریکا تغذیه می‌شود.

تهران _ ایرنا _ معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از ترافیک سنگین در مسیرهای شمالی این استان به سمت پایتخت خبر داد.

تهران - ایرنا - گروه‌های آزادی مدنی از دونالد ترامپ رییس جمهوری و ویلیام بار دادستان آمریکا برای متفرق کردن معترضین در میدان لافایت شکایت کردند.

شیراز - ایرنا - رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان جهرم گفت: قطعه اول بزرگراه جهرم به لار به طول 13 کیلومتر با اعتبار 300 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

شیراز - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون گفت: با هدف صرفه‌جویی در مصرف آب، کشت برنج برای نخستین بار به روش خشکه‌کاری (آبیاری نواری) به صورت آزمایشی در سطح یک هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان انجام شد.

شیراز - ایرنا - رییس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز گفت: در پی انجام آزمایش کرونا از سه هزار راننده تاکسی و 2 هزار راننده اتوبوس در شیراز، در مجموع نتیجه آزمایش 47 نفر از آنها مثبت اعلام شده است.

نیویورک - ایرنا - نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد با دفاع از حق فناوری فضایی ایران، ادعای آمریکایی‌ها را در این‌باره رد کرد.

تهران - ایرنا - رییس جمهوری آمریکا روز جمعه در پیام توییتری از ایران بخاطر همکاری و آزادی مایکل وایت تشکر کرد.

تهران - ایرنا - شبکه اجتماعی فیس بوک روزجمعه اعلام کرد که پیام شبکه‌های دولتی روسیه، چین و ایران را علامت گذاری می‌کند.

تهران - ایرنا - منابع رسانه‌ای عراق گزارش دادند، یک شناور تجاری ایرانی پنجشنبه شب در آبهای سرزمینی عراق و در ورودی کانال خور عبدالله در بصره غرق شده است.

اهواز - ایرنا - رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: انفجار گاز در یک واحد مسکونی منطقه بهارستان اهواز یک مصدوم برجا گذاشت.

تهران - ایرنا - دولت سوئیس با تایید نقش خود در هدایت آزادی زندانیان آمریکا و ایران در روز پنجشنبه برای اقدامات بیشتر به عنوان میانجیگر بی‌طرف اعلام آمادگی کرد.

تهران - ایرنا - سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی درخصوص آتش‌سوزی پنجشنبه شب در اطراف دریاچه خلیج‌فارس تهران گفت: خوشبختانه این حریق در کوتاه‌ترین زمان ممکن اطفاء شد و خسارت جانی نیز به دنبال نداشت.