چهارشنبه 11 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - مدیر سازمان اورژانس یزد از غرق شدن جوانی 18 ساله در بندخاکی روستای بردستان تفت خبر داد و گفت: امدادگران به محل حادثه اعزام شدند که غریق به دلیل نداشتن مهارت کافی با شنا جانش را از دست داد.

کرمان - ایرنا - استاندار کرمان با بیان اینکه اصل پنجاهم قانون اساسی کشور، سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید در راستای حفاظت، صیانت و آرزوی داشتن محیط زیستی سالم و عاری از هرگونه آلودگی و تخریب است گفت: این مهم عزمی جدی را در حفظ، نگهداری و بهره‌برداری از مواهب زیبای زمین می‌طلبد و وظیفه همگانی مردم و مسئولین است.

آبادان - ایرنا - استاندار خوزستان گفت: دولت متعهد به تامین معیشت، آب کشاورزی و آشامیدنی مردم استان بخصوص مرزنشینان است.

تهران - ایرنا - نایب جواد علمائی رییس ستاد آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی روز پنجشنبه گفت: دستورالعمل اصلاحیه تقویم آموزشی و امتحانات سال تحصیلی 99-1398 رشته های پزشکی و غیرپزشکی و اجرای طرح تعاون آزمون طی بخشنامه‌ای به رییسان استان ها، واحدها، مراکز آموزشی و معاونت آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شده است.

اهواز - ایرنا - معاون عمرانی استانداری خوزستان با اشاره به مشکلات و پایدار نبودن شبکه آب بخش الهایی شهرستان اهواز گفت: اقداماتی برای بهبود وضعیت آب آشامیدنی این منطقه از فردا آغاز می‌شود.

یزد - ایرنا - به مناسبت سی و یکمین سالگرد ارتحال امام راحل (ره) و به یاد شهدای قیام 15 خرداد سال 1342 امروز (پنجشنبه) برای چهاردهمین سال متوالی با حمایت و همراهی تعدادی از خیران مهریز، 10 هزار قرص نان نذری سنتی «سوروک» در حسینبه باغ بهار این شهر تهیه و توزیع شد.

قزوین - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به وضعیت کنونی آمریکا و اعتراضات مردم به نژاد پرستی اشاره کرد و گفت: این کشور امروز به دوران جاهلیت مبتلا شده است.

یزد - ایرنا - رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان یزد گفت: یوم‌الله 15 خرداد سال 1342 خورشیدی آغاز تحولی عظیم در حیات سیاسی و اجتماعی مردم ایران به رهبری امام خمینی (ره) و با همراهی شهروندان است.

گچساران - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: جنگل و مراتع منطقه ماهور باشت از توابع دهستان امامزاده جعفر گچساران طعمه حریق شده است.

مهاباد - ایرنا - امام جمعه شاهین‌دژ گفت: نماز جمعه فردا، 16 خردادماه در این شهرستان اقامه خواهد شد.

سنندج - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه سروآباد از توزیع سه هزار و 200 بسته معیشتی به ارزش بیش از 9 میلیارد ریال در بین نیازمندان واقعی این شهرستان خبر داد.

قم - ایرنا - مراسم بزرگداشت قیام ماندگار و تاریخ‌ساز 15 خرداد عصر روز پنجشنبه با حضور مسوولان استانی، شخصیت‌های حوزوی و جمعی از مردم در مدرسه فیضیه قم گرامی داشته شد.

سنندج - ایرنا - فوکال پوینت علمی بیماری کرونا گفت: از لحاظ امکانات بهداشتی، درمانی و دارویی در استان کمبودی نداریم اما خستگی و فشار کاری کادر درمان و سلامت بیشتر شده و مردم باید با رعایت اصول بهداشتی به فکر سلامتی کادر درمانی هم باشند.

مهاباد - ایرنا - بهره‌برداری از سد ملی چپرآباد اشنویه در آذربایجان غربی امروز پنجشنبه در قالب پویش الف‌- ب - ایران با حضور ویدئو کنفرانسی رییس جمهوری و وزیر نیرو، گامی دیگر به سمت رونق اقتصادی آذربایجان‌غربی را در دومین استان پرآب کشور کلید زد.

قم - ایرنا - یک مادر باردار هنگام انتقال به بیمارستان، نوزاد خود را داخل آمبولانس اورژانس 115 استان قم به دنیا آورد.

تهران - ایرنا - دونالد ترامپ دقایقی پیش مدعی شد که مایکل وایت زندانی آمریکایی بازداشت شده در ایران آزاد شده است.