شنبه 21 مهر 1403

پنج هزار بسته معیشتی و بهداشتی در باقرشهر و کهریزک توزیع شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
پنج هزار بسته معیشتی و بهداشتی در باقرشهر و کهریزک توزیع شد

شهرری ایرنا فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) باقرشهر گفت: پنج هزار بسته معیشتی و بهداشتی شامل انواع مواد غذایی و ضدعفونی کننده توسط سپاه این ناحیه و با مساعدت و کمک آستان قدس رضوی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا در این شهر توزیع شد.

سرهنگ اصغر آرزومندی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: چهار هزار بسته معیشتی و یکهزار بسته بهداشتی در سه بخش کهریزک - باقر شهر، قلعه نو، فیروزآباد و روستاها حسن آباد و روستاهای این بخش توزیع شد. وی افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک های مومنانه، سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) باقرشهر اقدامات موثر و گسترده‌ای را در راستای حمایت و کمک به نیازمندان و افراد آسیب دیده از ویروس انجام داد. فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) باقرشهر خاطر نشان کرد: شناسایی خانواده‌هایی که نیاز به دریافت بسته‌های معیشتی و بهداشتی داشتند با حفظ کرامت و شخصیت آنها در این بخش انجام شد. وی ادامه داد: ویروس کرونا، اتحاد و همبستگی ملت ایران را در عرصه جهانی به نمایش گذاشت و نشان داد که ملت ایران در سخت‌ترین شرایط هم کنار هم بوده و یاری می‌رسانند. ارزومندی گفت: در حسن آباد فشافویه 300 بسته معیشتی و 100 کارت هدیه 200 هزار تومانی بین خانواده های نیازمند توزیع شد. باقرشهر با مساحت 55 کیلومتر مربع و جمعیتی بالغ بر 59 هزارنفر در 13 کیلومتری جنوب شهرستان ری قرار دارد.

به گفته رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تاکنون 133 هزار و 521 نفر به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 59 نفر در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 7 هزار و 359 رسید.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*