یک‌شنبه 22 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - رییس کل دادگستری هرمزگان گفت: با کسانی که اقدام به نشر خبر دروغین خودکشی خانوادگی در میناب کردند، در چارچوب قانون برخورد می شود.

یزد - ایرنا - در چارچوب فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش همدلی و مواسات، یکهزار و 370 بسته معیشتی به ارزش 367 میلیون تومان هفته جاری بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از بیماری کرونا در شهرستان بافق توزیع شد.

گچساران - ایرنا - رئیس امور ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: بیش از 13 هزار نفر از پرسنل و خانواده های کارکنان صنعت نفت این شهرستان در یک ساله گذشته از خدمات ورزشی این شرکت بهره مند شدند.

مهاباد - ایرنا - فرماندار مهاباد گفت: روز قدس، احیاکننده اتحاد و یکپارچگی همه مسلمان علیه ظلم و زیاده خواهی استکبار جهانی است و همیشه ماندگار خواهد ماند.

ارومیه - ایرنا - کارشناس اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: وزش باد در نقاط مختلف استان آغاز شده و طبق پیش‌بینی بر سرعت آن در ساعت عصر افزوده می‌شود.

ارومیه - ایرنا - مدیرعامل موسسه دارالحافظین قرآن کریم آذربایجان‌غربی گفت: به مناسبت روز جهانی قدس و حمایت از آرمان‌های ملت مظلوم فلسطین فراخوان آثار هنری با موضوع «روز قدس» در ارومیه منتشرشد.

مهاباد - ایرنا - اقشار مختلف مردم مهاباد همزمان با پخش سراسری سخنان مقام معطم رهبری در روز قدس به پای گیرنده‌های خود نشستند و توصیه های رهبری را گوش دادند. عکاس: جمیل آزادمنش

آتش جنگ جهانی دوم به نزدیکی ایران رسیده و ارتش شوروی مسیر راه آهن جلفا و پل فلزی را به عنوان اولین گام ورود به ایران انتخاب کرده است. در پایتخت توافقات صورت گرفته، رضا شاه قصد مقاومت ندارد. فرمان ترک مخامصه با دولت شوروی، تحویل سلاح و عدم مقاومت به پاسگاه های مرزی مخابره می شود. اما این فرمان به گوش سرجوخه مصیب محمدی نمی رود...

یاسوج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: روز جهانی قدس نماد مقابله ملت های مسلمان جهان با رژیم متجاوز و جعلی صهیونیستی است.

تهران - ایرنا - رسانه‌های عربی منطقه روز جمعه بیانات آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی را در روز جهانی قدس بازتاب داده و به نقل از ایشان نوشتند: صهیونیسم در منطقه ویروسی است که دیری نمی‌پاید و بزودی از بین خواهد رفت.

یزد - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی یزد گفت: در هفته جاری ماموران مبارزه با مواد افیونی در چهار عملیات جداگانه در بازرسی از تعدادی خودروهای عبوری در استان 654 کیلوگرم انواع موادمخدر کشف کردند.

یاسوج - ایرنا - امروز جمعه با تصویب ستاد مدیریت کرونا و با دستور استاندار کهگیلویه و بویراحمد کمیته های مدیریت تعطیلات عید فطر نه به منظور ارایه خدمات و افزایش میزان امکانات به مسافران و گردشگران بلکه با هدف مدیریت بهتر و منسجم تر برای جلوگیری از بروز هر گونه خطرات احتمالی ناشی از هجوم مسافران و گردشگران در سطح شهرستان ها با محوریت فرمانداران تشکیل شد.

بررسی اخبار جنجالی هفته با نگاهی از زاویه دیگر، کووید 20 به اخباری می‌پردازد که در میان افکار عمومی شیوع پیدا کرده است.

با حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد در برنامه «پرواز» ویژه ماه مبارک رمضان، جلسه هشتم

گفت‌وگو با دکتر ناصر مهدوی دین‌پژوه و شارح مثنوی، قسمت هجدهم

تهران - ایرنا - معاون سازمان ورزش شهرداری تهران از برگزاری اختتامیه مسابقات ورزشی مجازی (جام شکرانه) همزمان با عید سعید فطر در سطح پایتخت خبرداد.