یک‌شنبه 22 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج گفت: تقویت مقاومت اسلامی تنها راه غلبه بر رژیم صهیونیستی اسراییل است.

دزفول - ایرنا - رئیس اداره حفاظت محیط زیست دزفول خواستار خودداری کشاورزان از آتش زدن بقایای گندم شد و گفت: این کار باعث آسیب دیدن جدی بافت خاک، آلودگی هوا و تهدید سلامت مردم می‌شود.

تهران - ایرنا - بورس تهران معاملات دومین ماه از سال را با رشد 43 درصدی شاخص کل به پایان رساند، در این میان شاهد چرخش معنادار تقاضا به سمت شرکت‌های بزرگ کالایی بودیم و شرایطی که از اواخر فروردین ماه آغاز شده بود در اردیبهشت شکلی جدی‌تر به خود گرفت.

باکو - ایرنا - چهارمین گروه از ایرانیان مقیم پایتخت جمهوری آذربایجان در شرایط بحران کرونا با هماهنگی مقامات دو کشور از طریق زمینی و با همراهی پلیس جمهوری آذربایجان، امروز جمعه باکو را به مقصد ایران ترک کردند.

مسکو - ایرنا - وزارت امور خارجه روسیه با انتشار بیانیه ای در واکنش به خروج تشکیلات خودگردان فلسطین از تمامی موافقتنامه‌های امضا شده با رژیم صهیونیستی و آمریکا اعلام کرد: بارها شرکای اسرائیلی را از اجرای طرح‌های یکجانبه برخلاف مبانی بین‌المللی بویژه قطعنامه‌های شورای امنیت و مجمع عمومی سازمان ملل برحذر داشته‌ایم.

مشهد - ایرنا - کلاهبردار اینترنتی با وعده برنده شدن در برنامه رادیویی حساب بانکی یک زوج تایبادی را تخلیه کرد.

تهران - ایرنا - مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا روز جمعه و همزمان با روز جهانی قدس، در پیامی توئیتری با مضمون حمایت تمام قد از جنایات و اشغالگری‌های رژیم صهیونیستی و حامیان غربی آن، نوشت: ما در کنار آلمان و اسرائیل ایستاده ایم.

تهران - ایرنا - مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش شهریه مدارس شاهد برای سال تحصیلی آینده را اعلام کرد.

سنندج - ایرنا - فرماندار سروآباد روز قدس را نماد وحدت جهان اسلام در برابر کفر دانست و گفت: وظیفه همه مسلمانان است که از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین در برابر رژیم غاصب صهیونیستی دفاع کنند.

سعید اسلامی بیدگلی در گفت‌وگو با ایرنا سطح سواد مالی و دانش اقتصادی عموم مردم را ناکافی دانست.

مشهد - ایرنا - مسوول آتش‌نشانی فیروزه گفت: مرد میانسال در روستای ابراهیم‌آباد این شهرستان حین گودبرداری استخر آب کشاورزی بر اثر ریزش آوار فوت کرد.

همدان_ ایرنا_ معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: بدون شک روز قدس امسال یکی از برجسته‌ترین و ماندگارترین روزهای حمایت از آرمان مردم فلسطین خواهد بود که مردم این شهرستان در کنار دیگر مسلمانان عزم راسخ خود را در نابودی رژیم صهیونیستی به رخ دشمنان اسلام کشیدند.

تهران - ایرنا - بنیاد فرهنگی هنری رودکی، به خاطر چند سال فعالیت شهرداد روحانی در سمت مدیر هنری و رهبر دائم ارکستر سمفونیک تهران از وی قدردانی کرد.

تهران - ایرنا - قرمز و آبی ندارد؛ وقتی یک اسطوره با اخلاق و مردم‌دار فوتبال ایران از دنیا می‌رود، همه اهالی فوتبال عزادار می‌شوند. «ناصر حجازی» یکی از اسطوره‌های فوتبال کشورمان است و اکنون نهمین سالی است که در فراق او می‌نویسیم.

بوشهر - ایرنا - فرمانده تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: روز جهانی قدس نماد استقامت و ایستادگی آزادی خواهان امت اسلامی و جهان است.

تهران - ایرنا - وزیر المپیک ژاپن گفت که نخست وزیر این کشور و رییس کمیته بین‌المللی المپیک هیچ صحبتی در مورد لغو المپیک توکیو در صورت فراهم نشدن شرایط برگزاری آن در سال 2021، انجام نداده‌اند.