یک‌شنبه 22 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ویروس کرونا با یکی از روایت‌های اسطوره‌ای وارد حوزه روانشناسی و روان‌پزشکی شد، به نام «پان» شباهت‌های قابل بررسی دارد؛ کرونا از روش پانیک استفاده می‌کند و همانند پان، نخست به شکل پنهانی و مخفیانه نفوذ می‌کند و طعمه خود را که بی‌خیال مشغول کارهای روزمره خویش است، یک باره چنان غافلگیر می‌کند که راه نجاتی برای فرد باقی نمی‌گذارد. این پنهان کاری را می‌توان اصل نخست دوگانه...

تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت امور خارجه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: دولت آمریکا در سه سال و نیم گذشته در حال زیر پا گذاشتن همه تعهدات بین المللی خود و لطمه زدن به کلیه هنجارها، قواعد و حقوق بین المللی است.

کرمانشا - ایرنا - استاندار کرمانشاه با بیان اینکه تونل سیاه‌طاهر یک پروژه کلیدی در برنامه جهش تولید است‌، گفت: بهره‌برداری از این تونل می‌تواند منجر به رونق صادرات کرمانشاه به کشور عراق شود.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: فتح قدس و نابودی صهیونیست‌ها هدف اصلی جبهه مقاومت در منطقه است.

تهران - ایرنا - ابراهیم حمودی رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق روز جمعه با تاکید بر اینکه روز قدس امسال روز فریاد مسلمانان در برابر همه تلاش‌های غرب و آمریکا در منطقه به ویژه اقداماتشان علیه فلسطین است، گفت: مقاومت با وجود همه چالش‌ها به راه خود ادامه می‌دهد.

تهران - ایرنا - وزیر راه و شهرسازی در پیامی به مناسبت روز جهانی قدس، این روز را پیام‌آور وحدت امت و حمایت از مردم مظلوم فلسطین خواند.

باکو - ایرنا - سفارت جمهوری اسلامی ایران در باکو روز جمعه با صدور بیانیه‌ای با بیان اینکه در چهل و یکمین سالگرد اعلام روز جهانی قدس مساله فلسطین وارد مرحله حساس خود شده است، تاکید کرد که شهادت سپهبد سلیمانی سرآغاز پیروزی های بیشتر خواهد شد و به آزادی قدس شریفی سرعت خواهد می‌بخشد.

کرج - ایرنا - رییس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز اعلام کرد که با توجه به تعطیلات عید سعید فطر، امدادگران این مرکز آماده خدمات رسانی به مردم و حادثه دیدگان احتمالی هستند.

ایرنا - آنکارا - عبدالقادر کارادومان نماینده مردم قونیه از حزب سعادت روز جمعه گفت: اسراییل از صحنه روزگار محو خواهد شد.

چابهار - ایرنا - رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: قدس و مسجدالاقصی سمبل اتحاد مسلمان و اصالت تمدن اسلامی است و تلاش برای به انجام رساندن فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهاد با رژیم صهیونیستی برای امت اسلامی واجب است.

دهلی نو - ایرنا - روزنامه‌ها و رسانه‌های هند روز جمعه در گزارش‌های خود اظهارات امروز مقام معظم رهبری در روز جهانی قدس را به صورت گسترده بازتاب دادند.

تهران - ایرنا - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: جوانان ایران اسلامی با تولید هزاران کلیپ، اینفوگرافی، پوستر و فتوگرافی، فضای مجازی را به صحنه مبارزه با اسرائیل و دفاع از مظلومیت فلسطین تبدیل کردند.

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت سام الکترونیک از عرضه برند جدید تلویزیون این شرکت که حاصل تلاش مهندسان، اساتید دانشگاه و تکنیسین‌های ایرانی است، از هفته آینده به بازار خبر داد.

اصفهان - ایرنا - امام جمعه سمیرم گفت: امروز سالروز فتح خرمشهر قهرمان است و قدس شریف نیز به زودی به مدد الهی و قدرت و مجاهدت مردان مقاومت آزاد می‌شود.

چابهار - ایرنا - معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار گفت: روز جهانی قدس مظهر اراده عمومی ملت‌های مسلمان برای مقابله با آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی است.

بغداد - ایرنا - امروز در جمعه پایانی ماه مبارک رمضان و به مناسبت روز جهانی قدس، پرچم های رژیم صهیونیستی بر کف خیابان های عراق کشیده شد تا مردم در حمایت از مردم مظلوم فلسطین از روی آنها رد شوند.