یک‌شنبه 22 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

ایرنا - لار - این مجموعه پخش زنده سخنرانی روز جمعه حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب به مناسبت روز جهانی قدس را در خانه برخی از مردم شهرستان لار نشان می دهد.

گرگان - ایرنا - مدیر بهره‌برداری و نگهداری از تاسیسات آبی شرکت آب منطقه‌ای گلستان از تخلیه بخشی از آب سد گلستان واقع در گنبدکاووس از امروز دوم خرداد برای تامین نیاز آبی کشاورزان خبر داد.

مشهد - ایرنا - پزشک فوق تخصص خون و انکولوژی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: طبق بررسی‌های انجام شده پلاسما درمانی تا 60 درصد در روند بهبودی بیماران بدحال مبتلا به کرونا موثر است اما اعلام نتیجه قطعی نیاز به گذشت زمان دارد.

تهران - ایرنا - رییس شورای استان تهران گفت که روز قدس فریاد بازپس‌گیری آزادی‌های بنیادی مردم یک کشور است.

تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از افزایش 23 درصدی نرخ تعرفه تاکسی پس از عید فطر خبر داد.

تهران - ایرنا - تشکل های سیاسی بحرین به مناسبت روز قدس با صدور بیانیه ای تاکید کردند که فلسطین مساله اصلی امت عربی و اسلامی است و در این راستا هیچ گونه امتیاز، عقب نشینی یا پذیرش دیگری وجود ندارد و مردم ما برای دفاع از هر ذره خاک فلسطین ایستاده‌اند.

مشهد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مبارزه فراگیر جهانی و همه‌جانبه جهان اسلام علیه صهیونیسم مانند عملیات بیت‌المقدس که منجر به آزادی خرمشهر شد، قدس را آزاد خواهد کرد.

مراغه - ایرنا - رییس اداره ورزش و جوانان مراغه گفت: باشگاه‌های ورزشی مراغه برای بازگشایی باید علاوه بر اخذ کد رهگیری از سوی وزارت بهداشت، در کارگاه آموزشی با موضوع پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در باشگاه ورزشی نیز شرکت کنند.

خرم‌آباد - ایرنا - مدیر دامپزشکی دلفان گفت: 25 هزار راس دام سنگین در این شهرستان علیه بیماری واگیر تب برفکی واکسینه شد.

بجنورد - ایرنا - رییس هیات ورزش جانبازان و معلولان شیروان گفت: با توجه به مشکلات فراوان معلولان، انتظار می‌رود که خیرین و نیکوکاران کمک‌های خود را به سمت حل مساله اشتغال این قشر سوق دهند.

مراغه - ایرنا - مدیر جهادکشاورزی شهرستان چاراویماق از آبگیری سد «ورقه» در این شهرستان خبر داد و گفت: با آبگیری این سد، چاراویماق پس از سال ها از خشکسالی نجات می یابد و آب 220 هکتار از اراضی پایاب سد تامین شد.

تبریز - ایرنا - عضو هیات علمی گروه جامعه شناسی دانشگاه پیام نور تبریز با اشاره به نقش روشنفکران در هدایت جامعه گفت: روشنفکر دلسوز وظیفه نقد جامعه را بر عهده دارد.

شرکت احیا درمان پیشرفته اولین تولیدکننده دستگاه‌های ونتیلاتور مراقبت ویژه و دستگاه‌های ماشین بیهوشی و تنها تولیدکننده دستگاه‌های ونتیلاتور مراقبت ویژه و همچنین تولید کننده دستگاه سی‌تی‌اسکن در ایران است. همزمان با شیوع ویروس کرونا و افزایش نیاز کشور به دستگاه ونتیلاتور (دستگاه تنفس مصنوعی) شرکت احیا درمان پیشرفته تولید خود را از 5 دستگاه در روز به 30 دستگاه در روز افزایش داد، این افزایش...

اهواز - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: باند چهار نفره سارقان مسلح احشام با سه فقره سرقت مسلحانه در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

تهران - ایرنا - یکی از اعضای تیم ملی فرانسه، مدال قهرمانی خود را در جام جهانی 2018 با قیمتی هنگفت در یک حراجی به فروش رساند.

خرم‌آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: میزان زکات فطره در استان به ازای هر نفر سه کیلوگرم گندم معادل 10 هزار تومان و یا سه کیلو گرم برنج تعیین شده است.