یک‌شنبه 22 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

با حجت‌الاسلام‌والمسلمین ناصر نقویان در برنامه «میوه دین‌داری»، روز بیست‌وهشتم ماه مبارک رمضان

تهران - ایرنا - «حمید البار» وزیر امور خارجه سابق مالزی به‌مناسبت روز جهانی قدس گفت که لفاظی دیگر کافی است و وقت آن است که اقدام واقعی در مورد رژیم صهیونیستی با مجازات و تحریم تسلیحاتی این رژیم به‌واسطه الحاق برنامه‌ریزی‌شده بخش‌هایی از کرانه باختری اعمال شود.

تهران - ایرنا - رییس جمهوری به رییس سازمان برنامه و بودجه کشور دستور داد تا 30 هزار میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز برای اجرای طرح‌های زیرساختی کشور به ویژه در حوزه حمل و نقل تا پایان خرداد ماه تامین شود.

آستارا - ایرنا - اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان گیلان از رضا فکریان و یوسف اسماعیل‌پور مداحان و پیرغلامان حسینی (ع) شهرستان آستارا به پاس سال‌ها مداحی درباره شهدای کربلا و ترویج فرهنگ عاشورا تجلیل کرد.

پکن - ایرنا - "چاینا دیلی" پرشمارگارن ترین نشریه انگلیسی زبان چین ضمن بازتاب سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در روز قدس، نوشت که جنبش فلسطینیان باید مورد حمایت قرار گرفته و ادامه یابد رهبر ایران هم در سخنرانی امروز بر استمرار جنبش فلسطین تاکید کرد.

تهران - ایرنا - رییس جمهوری بر ضرورت حفظ آمادگی‌ها و تداوم رعایت شرایط و دستورالعمل‌های بهداشتی تا کنترل و قطع کامل زنجیره شیوع بیماری کرونا تاکید کرد.

دزفول - ایرنا - رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دزفول گفت: 29 باغ‌ویلا بدلیل تجمع و دورهمی از ابتدای شیوع ویروس کرونا و ایجاد محدودیت‌ها در شهرستان دزفول پلمب شده است.

اهواز - ایرنا - دبیر هیات دو و میدانی خوزستان گفت: دو و میدانی استان با وجود ظرفیت و استعداد فراوان، اختیاری از اماکن تخصصی خود ندارد و این فضاها در اختیار دیگر هیات‌ها است.

تهران - ایرنا - منتخب مردم سقز در مجلس یازدهم گفت: مجلس باید کاهش درآمدهای دولت را مد نظر قرار دهد و کمیسیون های تخصصی با عنایت به این مساله برای تحقق جهش تولید برنامه ریزی کنند.

مادرید - ایرنا - رسانه های اسپانیایی در گزارش‌های مختلفی ضمن بازتاب سخنرانی رهبر معظم انقلاب به مناسبت روز جهانی قدس، نوشتند رهبر ایران با تشبیه اسرائیل به «کرونا» خواستار نابودی این «ویروس» شد.

سنندج - ایرنا - رییس اداره تبلیغات اسلامی سقز از برگزاری مسابقه تولید محتوا در فضای مجازی به مناسبت روز قدس خبر داد و گفت: این مسابقه به منظور پاسداشت و ماندگاری این روز برگزار می‌شود.

تهران - ایرنا - حجت‌الاسلام و المسلمین محمدفیاض ارزگانی گفت که فلسفه اساسی روز جهانی قدس که توسط حضرت امام خمینی (ره) نام گذاری شد، این است که فریاد مظلومیت و حق خواهی مردم فلسطین خاموش و ایده دفاع از قدس به فراموشی سپرده نشود.

بوشهر - ایرنا - فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: صلح با رژیمی که اساس کار آن فقط ظلم، خون ریزی، بی‌رحمی و کودک کشی است، هیچ معنایی ندارد.

تهران - ایرنا - مسوول حزب نهضت اسلامی در غرب افغانستان گفت که بیت‌المقدس به عنوان اولین قبله مسلمین برای تمام مسلمانان حایز اهمیت است و از آنجایی تنها به یک جغرافیا بنام فلسطین مربوط نمی‌شود، همه مسلمین جهان در قبال آن مسئولیت دارند و برای حراست و دفاع و آزادی آن مکان تلاش کنند که این یک وظیفه و رسالت است.

آستارا - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش آستارا گفت: خبر تعطیلی موزه حکیم نظامی، در آستانه ورود مسافران و گردشگران به این شهرستان صحت ندارد و با مسئولیت مدیریت دبیرستان شهید مرحبا در ساعات غیر اداری، ایام تعطیل و مناسبت‌ها برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.