یک‌شنبه 22 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد: یوم‌الله قدس روز دمیدن خون تازه در رگ‌های امت اسلامی و برافراشته تر کردن پرچم مبارزه با رژیم صهیونیستی و مقاومت توأم با امید و معنویت تا آزادی فلسطین و محو کامل غاصب قبله اول مسلمین و جرثومه فساد یعنی رژیم جعلی، کودک‌کش و نژادپرست صهیونیستی است.

شاهرود - ایرنا - آخرین مرحله توزیع چهار هزار بسته معیشتی ماه مبارک رمضان با کمک خیران و آستان قدس رضوی دررزمایش مواسات و کمک مومنانه سفره های مهربانی در شاهرود برگزار شد. عکس: سروش مولانا

بیرجند - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: انعکاس درست، به موقع و کامل دستاوردهای نظام و دولت، حاصل ارتباط دوسویه روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی با رسانه‌ها است.

سنندج - ایرنا - مدیر روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: در حال حاضر هتل‌های استان با رعایت پروتکل‌های اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به صورت محدود مسافر پذیرش می‌کنند.

سبزوار - ایرنا - فرماندار خوشاب گفت: روز قدس ندای وحدت مسلمانان جهان و نماد همدلی و همبستگی مسلمین در مقابله با توطئه های استعمارگران است.

تهران - ایرنا - بالاخره مهلت پذیره‌نویسی سرمایه‌گذاری در صندوق واسطه‌گری مالی یکم به پایان رسید؛ صندوقی که برای نخستین بار در ایران در ظاهر صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله (ETF) تشکیل شد تا بخشی از دارایی‌های دولت را به شیوه‌ای جدید در بازار سرمایه واگذار کند.

رهبر معظم انقلاب فرمودند: فلسطین متعلق به فلسطینیان است، و باید با اراده‌ی آنان اداره شود. طرح همه‌پرسی از همه‌ی ادیان و اقوام فلسطینی که از نزدیک به دو دهه‌ی پیش از این ارائه کرده‌ایم تنها نتیجه‌ای است که باید بر چالشهای امروز و فردای فلسطین مترتب شود.

تهران - ایرنا - هواداران ناسیونالیسم عربی این روزها بیشتر در پی حق بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمین مادری خود می‌گردند. بسیاری از فعالان غربی و شرقی نیز بر رفتارهای ضد حقوق‌بشری رژیم صهیونیستی تمرکز کرده‌اند اما موضوع فلسطین با استناد به روز جهانی قدس از سه منظر مجزا برای جمهوری اسلامی ایران اهمیت دارد.

اهواز - ایرنا - دفتر نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در اطلاعیه ای اعلام کرد: نماز عید فطر امسال به دلیل مقابله با انتشار ویروس کرونا، در هیچ نقطه از این استان برگزار نمی شود.

کابل - ایرنا - مولوی مختار مفلح رییس حزب نهضت اسلامی افغانستان امروز جمعه به مناسبت روز جهانی قدس اعلام کرد، ما بهتر از دیگران درد و رنج ملت مظلوم فلسطین را درک می‌کنیم زیرا افغانستان و مردم این کشور سال‌ها در جنگ، کشتار و حملات تروریست‌ها قربانی داده‌اند.

اردبیل - ایرنا - فرمانده انتظامی مشگین‌شهر از کشف و ضبط 75راس دام قاچاق در این شهرستان خبر داد.

تهران - ایرنا - مجوز تاسیس صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی صنایع خلاق در چهل و هفتمین جلسه کارگروه صندوق‌های پژوهش و فناوری صادر شد.

ایلام - ایرنا - شخصیت های اجرایی، نظامی و انتظامی و همچنین دستگاه ها و نهادهای مختلف استان ایلام در بیانیه های جداگانه ای ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، با وجود عدم برگزاری راهپیمایی به علت شیوع کرونا بر ماندگاری و اهمیت این روز تاکید کردند.

تربت‌حیدریه - ایرنا - فرماندار رشتخوار بر اهتمام بیشتر مسوولان برای رفع بیکاری در این شهرستان تاکید کرد و گفت: تنها راه کاهش معضل بیکاری، احداث واحدهای صنعتی است.

تهران - ایرنا - مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز ثبت نام اینترنتی سومین مرحله تسهیلات 20 میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق از ساعت 8 صبح روز شنبه سوم خرداد ماه خبر داد.

اردبیل - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از برگزاری مانورهای ساعت صفر و دور میزی در این استان خبرداد.