یک‌شنبه 22 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - امام جمعه شهرستان پردیس گفت: ملت ایران با روحیه سردار سلیمانی مقابل اسرائیل ایستاده و خون سردار سلیمانی به قدس خواهد رسید.

تهران - ایرنا - رئیس کل سازمان نظام پزشکی در نامه‌ای به دبیرکل سازمان ملل متحد، خواستار اهتمام ویژه به دادخواست آنلاین جامعه پزشکی ایران در پاسخ به تحریم‌های ناعادلانه آمریکا شد.

قصرشیرین - ایرنا - امام جمعه قصرشیرین گفت: اتحاد و وحدت جهان اسلام راه شکست و نابودی رژیم غاصب اسراییل و تنها راه نجات فلسطین است.

تهران - ایرنا - قیمت نفت که روزهای گذشته را با رشد پشت سر گذاشته بود، امروز و تحت تاثیر نگرانی کشورها از طولانی شدن ریسک کرونا بر اقتصاد با افت همراه شد.

تهران - ایرنا - رییس دفتر رییس جمهوری وشت: آزادی قدس شریف آرمانی است که به فضل الهی و کوشش و اتحاد مسلمین جهان، روزی بدست خواهد آمد، به امید آن روز.

اردبیل - ایرنا - امام جمعه نیز گفت: فلسطین هیچ وقت از یاد نمی رود و مبارزه تا آزادی قدس شریف ادامه خواهد داشت.

تهران - ایرنا - افسر بلندپایه رژیم صهیونیستی روز جمعه درباره عواقب توقف همکاری‌های امنیتی میان تشکیلات خودگردان با این رژیم هشدار داد و گفت این اقدام به وخامت اوضاع امنیتی در فلسطین منجر می‌شود.

تهران - ایرنا - پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اینکه خیلی‌ها می‌گویند پرسپولیس کار آسانی برای قهرمانی در پیش دارد، درست نیست چرا که بازی با تیم‌هایی که برای بقا می‌جنگند به مراتب سخت‌تر از تیم‌های مدعی است.

اسلام‌آباد - ایرنا - همزمان با روز جهانی قدس، سمینارهای حضوری و نشست آنلاین با محور لزوم حمایت جهانی از مقاومت مردم فلسطین و محکومیت اشغالگری رژیم صهیونیستی در شهرهای مختلف پاکستان با حضور جامعه سیاسی و مذهبی این کشور از جمله شخصیت‌های ایرانی برگزار شد.

تهران - ایرنا - وزیر آموزش و پرورش گفت: پشتوانه ما در آرمان آزادی قدس باور به ناپایداری و سستی بنیان‌های ظالمانه است.

مشهد - ایرنا - رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: ترافیک در جاده مشهد - چناران پرحجم گزارش شده است.

رهبر معظم انقلاب روز جمعه به مناسبت روز جهانی قدس در ارتباط ویدیو کنفرانسی فرمودند: مجرم اصلی فاجعه غصب فلسطین، دولتهای غربی و سیاستهای شیطانی آنها بود. آن روزی که دولتهای فاتح جنگ اول جهانی، نیاز به یک پایگاه امن در قلب این منطقه را برای تضمین سلطه‌ی دائمی خود بیش از پیش احساس کردند. انگلیس از سالها پیش از آن با طرح بالفور زمینه را آماده و بدعتی به نام صهیونیسم را مهیای نقش‌آفرینی...

بجنورد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: مسئله فلسطین تنها مسئله عربی و فلسطینی نیست بلکه یک موضوع انسانی و اسلامی است.

اردبیل - ایرنا - نماز جمعه در 11 شهر استان اردبیل از جمله در خلخال و شهرهای تابعه این شهرستان برگزار شد.

اردبیل_ایرنا_ امام جمعه خلخال گفت: موضوع فلسطین برخلاف تلاش برخی در فراموشی آن همچنان مهمترین موضوع جهان اسلام و ملل ستم کشیده جهان است.

مروری بر پوشش خبری ایرنا از همراهی ملت و دولت ایران در سال‌های پس از انقلاب اسلامی با جنبش آزادیخواهی ملت فلسطین