یک‌شنبه 22 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روزنامه "مالایین میل" مالزی در دوبی، روز جمعه طی گزارشی با بازتاب بخش هایی از بیانات امروز مقام معظم رهبری در روز جهانی قدس، بر آن بخش از سخنان معظم له تاکید کرد که ایشان رژیم صهیونیستی را غده سرطانی خاورمیانه خوانده‌اند.

اصفهان - ایرنا - ورزشکار اصفهانی و دارنده مدال جهانی رشته یخ‌نوردی گفت: تدوین برنامه حمایتی از قهرمانان در ابعاد استانی و ملی در رشته‌های مختلف، خواسته و مطالبه ورزشکاران این استان است.

شاهرود - ایرنا - رییس دفتر آستان قدس رضوی در شاهرودگفت: این دفتر از ابتدای شروع ویروس کرونا، فعالیت ها و کمک های مختلفی ارائه کرده که توزیع چهار هزار بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان برای نیازمندان از آن جمله است.

تهران - ایرنا - اداره مسلمانان قزاقستان با توجه به شیوع ویروس کرونا، از عدم برگزاری نماز عید فطر در این کشور خبر داد.

بغداد - ایرنا - سرتیپ «یحیی رسول» سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق امروز (جمعه) فاش کرد که بیش از 70 هزار تروریست داعشی در مناطق مرزی سوریه با این کشور حضور دارند.

مشهد - ایرنا - رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: روزهای دوم و سوم خرداد ماه اسناد نقش آفرینی مردم است.

بیرجند - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اعلام شیوه برگزاری امتحانات پایانی در دوره‌های متوسطه گفت: در صورت تصویب شورای مدرسه، امکان برگزاری امتحانات از خردادماه وجود دارد.

تهرن - ایرنا - امام جمعه موقت ورامین گفت: مقابله با اسرائیل فقط به ملت‌های مسلمان محدود نمی‌شود بلکه جنایات این رژیم اشغالگر، صدای اعتراض یهودیان جهان را نیز بلند کرده است.

شیراز - ایرنا - شهردار جهرم گفت: رشد مثبت بارش نزولات آسمانی، باعث رویش گیاهان هرز شده و با گرم شدن هوا و خشک شدن آنها، احتمال آتش‌سوزی به شدت افزایش یافته است و شهروندان بدانند با کوچک‌ترین بی‌احتیاطی یا حتی یک اتفاق طبیعی آتش‌سوزی رخ خواهد داد.

تهران - ایرنا - تارنمای رسانه‌های صهیونیستی "تایمز آو اسرائیل" و "جروزالم پست" روز جمعه ضمن پرداختن به سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز جهانی قدس، بخش‌هایی از سخنان معظم‌له از جمله تشبیه کردن رژیم صهیونیستی به ویروس را مورد توجه قرار دادند.

تهران - ایرنا - اداره کل هواشناسی استان تهران پیش بینی کرد آلودگی هوای پایتخت تا 24 ساعت آینده ادامه داشته باشد.

اردبیل - ایرنا - ستاد برگزاری نماز عید فطر استان اردبیل اعلام کرد که نماز عید به امامت نماینده ولی فقیه در استان در محوطه شهیدگاه اردبیل برگزار خواهد شد.

تهران - ایرنا - رییس انجمن گوارش و کبد گفت: میکروب‌هایی که در بدن انسان زندگی می‌کنند تقریبا 3 میلیون و 300 هزار ژن دارند که در حال فعالیت هستند، ژن میکروب‌ها در واقع 150 برابر ژن‌های موجود در بدن انسان است.

اسلام‌آباد - ایرنا - رسانه‌های پاکستان لحظاتی پیش اعلام کردند: یک فروند هواپیمای مسافربری در نزدیکی فرودگاه بین المللی کراچی در جنوب این کشور سقوط کرد.

اراک - ایرنا - سرپرست مدیریت پسماند شهرداری اراک گفت: 130 خریدار غیرمجاز پسماند خشک در این شهر شناسایی شده است.