دوشنبه 23 مهر 1403

برخی بی تدبیری ها مانع استفاده بهینه از ظرفیت های کهگیلویه و بویراحمد است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
برخی بی تدبیری ها مانع استفاده بهینه از ظرفیت های کهگیلویه و بویراحمد است

یاسوج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: برخی بی تدبیری ها و سوء مدیریت ها مانع استفاده بهینه و کامل از ظرفیت های چشمگیر این استان است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: تاکنون تنها حدود نیمی از ظرفیت های متعدد کشور و این استان مورد استفاده قرار گرفته است.

وی افزود: عبور از بحران ها و مشکلات مختلف کشور و کهگیلویه و بویراحمد و کسب افتخارها و موفقیت های ارزنده تر منوط به استفاده هر چه مطلوب تر از ظرفیت ها خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج بیان کرد: مدیران اجرایی این استان بیش از پیش مراقب اعمال، رفتار و گفتار خود باشند زیرا در مقابل نظام، انقلاب، کشور و مردم مسؤولیت داشته و باید پاسخگو باشند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد: مسؤولیت، پست و مقام امانتی در دست مدیران اجرایی کشور و کهگیلویه و بویراحمد بوده که خون بهای شهیدان است.

وی ابراز داشت: مسؤولیت مدیران اجرایی کشور و کهگیلویه و بویراحمد برای خدمت رسانی به مردم سنگین است زیرا آرمان های نظام و انقلاب والا بوده و ایران اسلامی نیز دشمنان سرسختی دارد.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: مدیران اجرایی نظام اسلامی علاوه بر اهل عبادت بودن باید همواره نیز با قرآن کریم انس داشته و در خط مقدم محافل مذهبی باشند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی اظهار داشت: در این صورت مدیران اجرایی الگوی مردم شده و بهتر می توانند خدمتگزاری کرده و صیانت کننده از آرمان های والای نظام و انقلاب باشند.

وی افزود: ایران اسلامی با وجود داشتن دشمنان لجوج و عنود و تحریم های ظالمانه آمریکا و متحدانش سربلند و سرافراز بوده و هم اینک نیز به عنوان یک قدرت جهانی مطرح است.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج بیان کرد: مردم، مدیران اجرایی، نهادهای دولتی، خیران، هیأت های مذهبی و سازمان های مردم نهاد این استان از زمان شیوع بیماری کرونا به میدان آمده و اقدام های تاریخی و ماندگاری انجام دادند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد: مهار و ریشه کنی بیماری کرونا در کشور و کهگیلویه و بویراحمد نیاز به مدیریت اصولی تر و تداوم رعایت مسائل بهداشتی از سوی مردم دارد.

وی بر لزوم تعامل، همکاری و همراهی هر چه بیشتر مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد برای کاهش محرومیت های این استان تأکید کرد و ابراز داشت: یک برنامه جامع از سوی متولیان امر برای جبران عقب ماندگی های استان تهیه و تدوین شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی با اشاره به اینکه فردا جمعه روز جهانی قدس است، گفت: نامگذاری این روز مهم با دوراندیشی و تدبیر مثال زدنی امام خمینی (ره) انجام شد.

وی اظهار داشت: روز جهانی قدس روز بیداری جهان اسلام در برابر استکبار جهانی و به ویژه رژیم غاصب صهیونیستی بوده و هر چند که به دلیل شیوع بیماری کرونا امکان برگزاری راهپیمایی در کشور و کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد اما باید مردم بیداری فکری مقابل جهان کفر داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی افزود: سران استکبار جهانی اندیشه های خطرناکی علیه بشریت و به ویژه ملت های مسلمان دارند و چنانچه جهان اسلام در روز جهانی قدس و دیگر ایام سال مقابل آنان ایستادگی نکنند شرایط برای اجرای نقشه های پلیدشان فراهم می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: روز جهانی قدس یادگار ارزشمند امام خمینی (ره) و یک سنت حسنه بوده که باید تا همیشه به نحو مطلوب در ایران و دیگر کشورهای مسلمان گرامی داشته شود.

احد جمالی به سوم خردادماه سالروز فتح خرمشهر اشاره کرد و اظهار داشت: حرکت رزمندگان ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس و به ویژه عملیات بیت المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر شد، برگرفته از ایمان و اخلاص مثال زدنی آنان بوده است.

وی افزود: تمامی معادلات نظامی شرق و غرب در دوران هشت سال دفاع مقدس و عملیات بیت المقدس به هم ریخت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به در پیش بودن عید فطر، بیان کرد: یکی از بزرگترین و مهمترین اعیاد اسلامی بوده و روز بازگشت مسلمانان به فطرت الهی خود است.

جمالی عنوان کرد: مقوله های مهم اخلاص و به دنبال جلب رضایت الهی بودن مبنای تلاش ها و فعالیت های قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد به ویژه مدیران اجرایی این استان باشد.

وی ابراز داشت: دوره چهار ساله مجلس دهم پایان یافت و هر سه نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد نیز در آن تلاش ها و خدمات ارزنده ای انجام دادند که قابل تجلیل است.

جمالی گفت: همراهی و همکاری نمایندگان مردم کهگیلویه و بویراحمد در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با دولت و مدیران اجرایی این استان قابل قبول، مطلوب و رضایت بخش بود.

وی اظهار داشت: 2 خدمت مهم دولت تدبیر و امید در عرصه سلامت شامل اجرای طرح جامع نظام سلامت و پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا بوده است.

*س_برچسب‌ها_س*