دوشنبه 23 مهر 1403

بهره گیری از معلمان در کلاس‌های شجره طیبه دیر ضروری است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
بهره گیری از معلمان در کلاس‌های شجره طیبه دیر ضروری است

بوشهر - ایرنا - مسئول تعلیم و تربیت سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: همکاری آموزش و پرورش با شجره طیبه صالحین و تقویت، باروری و بالا بردن توانمندی معلمان برای همکاری در کلاس‌های شجره طیبه صالحین ضروری است.

حجت الاسلام مهدی عباسیان روز پنجشنبه در نشست حلقه سرمربیان صالحین شهرستان عسلویه افزود: تربیت افراد صالح برای نظام و تشکیل جامعه صالحین یکی از اهداف مهم و اساسی شجره طیبه صالحین است و حضور فعال معلمان، مدیران آموزش و پرورش، علما و مربیان برتر در این مهم ضروری است.

وی اضافه کرد: محور برنامه‌های این معاونت، بیانیه گام دوم انقلاب است که باید 8 تا 10 میلیون جوان مومن، انقلابی و پایکار را طبق این بیانیه ارزشمند درجامعه تربیت شود.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بیان کرد: در جلسه‌ها باید با علم، تفکر و با استفاده از روش‌های استدلالی عقلی و نیز محبت عاطفی با نوجوانان و جوانان برخورد شود، زیرا محبت به آنها زمینه جذب و شیفتگی متقابل با مربیان را به دنبال خواهد داشت.

جانشین سپاه خاتم الانبیاء (ص) شهرستان عسلویه گفت: فلسفه تشکیل بسیج و حلقه‌های شجره طیبه صالحین در شرایط کنونی انقلاب، امور نظامی و دفاعی نیست.

سروان پاسدار سجاد شیخیانی افزود: مهم‌ترین هدف از تشکیل چنین مجموعه هایی، کار فرهنگی است که باید سرلوحه برنامه‌های متولیان آنها قرار گیرد.

حجت الاسلام احمد درخشان مسئول تعلیم و تربیت ناحیه عسلویه نیز در این نشست به ارائه گزارش از عملکرد قرآنی، تربیتی و مبارزه با ویروس منحوس کرونا پرداخت و به اهمیت این جلسه و تداوم آن در هر طول سال تاکید کرد.

در ادامه هر کدام از سرمربیان به ارائه گزارش از حلقه‌های خود و بیان برخی مشکلات و مسائل موجود و همچنین سئوال‌ها و شبهات مطرح شده در حلقات صالحین پرداختند.

همچنین در پایان مراسم طی احکام جداگانه حجت الاسلام سیدعبدالحسین حسینی به عنوان سرمربی حوزه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) بخش چاه مبارک، حجت الاسلام مصطفی بدری به عنوان سرمربی حوزه مقاومت محمد رسول الله (ص) عسلویه و سکینه میرشکاری به عنوان سرمربی حوزه فاطمه زهرا (س) شهرستان عسلویه منصوب شدند.

*س_برچسب‌ها_س*